اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

گستاخی و هتاکی دشمنان اسلام به خودشان بازمی‌گردد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: گستاخی و هتاکی دشمنان اسلام نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکر (ص) به خودشان بازمی‌گردد.

گستاخی و هتاکی دشمنان اسلام به خودشان بازمی‌گردد

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل گستاخ‌تر شدن دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان، عدم اتحاد و همدلی مقتدرانه جهان اسلام بوده و هست.

وی تصریح کرد: برخی از حاکمان ممالک اسلامی نیز به جای آنکه حامی مردم خود باشند، از سیاست‌های غرب تبعیت کرده و همین امر موجب می‌شود تا هتاکان به مقدسات مسلمانان گستاخ‌تر شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با این وجود ما شاهد هستیم که ملت ایران همواره در کنار مسئولان برای دفاع از آرمان‌ها و اصول اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هر گاه نیاز به حضور آنها بوده در صحنه حاضر شده‌اند.

کولیوند ادامه داد:‌ در این مورد نیز که ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) مورد تعرض و گستاخی قرار گرفت، نیز ملت ایران در پی فرمان ولی امر خود حرکت‌های اعتراضی بسیاری را طراحی و اجرا کردند.

وی تاکید کرد: این عملکرد نشان می‌دهد که مردم ما همواره حامی اسلام،‌ انقلاب و ولایت بوده و در این راه متحد و همدل هستند.

این مسئول در پایان گفت: اگر دیگر جوامع اسلامی به ویژه کشورها و ملت‌های مسلمان حاضر در منطقه خاورمیانه مانند مردم ایران متحد بودند، امروز غربی‌ها به خود اجازه گستاخی و هتاکی نمی‌دادند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول