اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس:

اعتراض مسلمانان به هتاکان غربی همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت‌های اعتراضی جهان اسلام نسبت به هتاکی‌های غرب علیه مقدسات مسلمانان همچنان و با قدرت ادامه خواهد داشت.

اعتراض مسلمانان به هتاکان غربی همچنان ادامه دارد

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: موضوع هتاکی به مقدسات مسلمانان به ویژه ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گستاخی ساده‌ای نبود که جهان اسلام بخواهد از کنار آن به راحتی عبور کند.

وی تصریح کرد: حامیان هتاکان و گستاخان که لابی‌های صهیونیستی و سران کاخ سفید در راس آن هستند، تصور می‌کردند که پس از چند تظاهرات ساده و گذشت زمان مسلمانان این جنایت را فراموش می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به فضل الهی امت اسلام هوشیارتر از گذشته شده‌اند و به همین دلیل شاهد بودیم که همچنان اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام در سراسر جهان ادامه دارد.

کیایی‌نژاد با اشاره به برگزاری راهپیمایی پرشور مردم استان البرز در اعتراض به این اهانت نیز گفت: همان طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، اعتراض به هتاکی‌ها و حامیان غربی گستاخان نباید متوقف شود و تنها در زمانی که این اعتراض‌ها خاموش خواهد شد که عاملان و آمران هتاکی به مقدسات مسلمانان مجازات شده باشند.

وی افزود: به همین دلیل مردم استان البرز نیز که از جمله ولایی‌ترین مردم کشورمان هستند، با لبیک به فرمان ولی امر خود در خیابان‌ها به صورت گسترده و پرشور حضور‌یافته و بار دیگر به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت تاکید کرد: این اعتراض‌ها پیام‌های بسیاری در درون خود دارد که سران استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر به این پیام توجه نکنند، با مشکلات زیادی در آینده نزدیک روبه‌رو خواهند شد.

کیایی‌نژاد اذعان داشت: پیام جهان اسلام این است که غربی‌ها حد و حدود خود را شناخته و با رفتار ضد دینی و ضد انسانی خشم مقدس بیش از یک میلیارد مسلمان را ایجاد نکنند و در غیر این صورت آتش این خشم مقدس دامان آنها را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول