اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

غربالگری مدیران بر اساس احساس، کاری بیهوده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در کهگیلویه و بویراحمد گفت: غربالگری و انتصاب مدیران بر اساس احساس و برای کسب رضایت مردم در مقطعی کوتاه، کاری بیهوده است.

غربالگری مدیران بر اساس احساس، کاری بیهوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حمید بخشایی امروز در جلسه شورای شهر دوگنبدان با اشاره به تغییرات اخیر مدیریتی در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کسب رضایت مقطعی مردم توسط مسئولان تلاشی بیهوده و عبث بوده و هدف باید کسب رضایت مطلوب و پایدار باشد.

وی افزود: مسئولان باید با الهام گرفتن از ایدئولوژی و ساختارهای علمی در پی ایجاد وضعیت مناسب و مطلوب در جهت رضایت‌مندی مردم باشند.

بخشایی با اشاره به تغییرات اخیر مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید بداند که اگر غربال کردن مدیران بر اساس احساسات صورت گرفته، کاری اشتباه اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر دوگنبدان ابراز داشت: امروز ما به افرادی نیاز داریم که بر اساس استدلال و شیوه‌های علمی سعی در برطرف کردن مشکلات جامعه را دارند.

بخشایی خاطرنشان کرد: کسب رضایت‌مندی مردم در سطحی کوچک و زمانی محدود یک نوع خیانت و کاری غیر اصولی و اشتباه است.

اعضای شورای شهر دوگنبدان دغدغه خدمت به مردم را دارند

وی ادامه داد: بازخورد عملکرد مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به طور حتم متوجه مردم گچساران نیز خواهد شد.

بخشایی با تأکید بر خدمات‌رسانی به صورت علمی و با اشاره به سخنی از شهید مطهری در این زمینه یادآور شد: کسانی که شعار دفاع از آرمان‌های شهدا و اهداف اصیل انقلاب سر داده و مؤمنان راه مقدس و مطهر امام علی(ع) هستند کسانی هستند که با روش‌های علمی سعی در خدمتگزاری به مردم را دارند.

وی عنوان داشت: استاندار و نمایندگانی که به دنبال زیر و رو کردن مسئولان هستند باید افرادی را انتخاب کنند که از توانایی علمی بالایی برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر، فرهنگ را اساس و زیربنای مسائل اقتصادی و سیاسی دانست.

بخشایی بر رعایت و لحاظ کردن مسائل فرهنگی و رفاه حال شهروندان در اجرای پروژه‌های مختلف خدماتی و عمرانی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر دغدغه خدمات‌رسانی به مردم را دارد، ابراز داشت: در شهرسازی و مدیریت شهری حمایت مردم، دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر و شهرداری بسیار مهم و مؤثر است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول