اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ورزش همگانی با رویکرد محله محوری در اصفهان گسترش یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تمام محلات اصفهان باید امکانات و مکان‌هایی برای ورزش‌های همگانی و صبحگاهی وجود داشته باشد و ورزش همگانی باید با رویکرد محله محوری در اصفهان گسترش یابد.

ورزش همگانی با رویکرد محله محوری در اصفهان گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: مسئولان شهرداری و مدیریت شهری اصفهان نسبت به توسعه و گسترش ورزش همگانی و صبحگاهی در تمام محلات و مناطق 14‌گانه اصفهان غافل نیستند.

وی به هفته تربیت‌بدنی و روز تربیت‌بدنی اشاره کرد و افزود: ورزش و تربیت‌بدنی و به ویژه ورزش همگانی و صبحگاهی بای در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با جاری و ساری شدن ورزش در سطح جامعه و میان مردم بسیاری از بیماری‌های مختلف کاهش می‌یابد، تصریح کرد: امروز توسعه و گسترش ورزش همگانی با توجه به رشد آپارتمان‌نشینی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری اصفهان طی سال‌های گذشته به تربیت‌بدنی و ورزش همگانی به میزان بسیاری توجه داشته است، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 40 مجموعه ورزشی در سطح مناطق 14‌گانه اصفهان در راستای ترویج ورزش و تربیت‌بدنی در میان شهروندان فعالیت می‌کنند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی اصفهان، امکانات موجود جوابگوی نیاز‌های ورزشی اصفهان نیست، تاکید کرد: در تمام محلات اصفهان باید امکانات و مکان‌هایی برای ورزش‌های همگانی و صبحگاهی وجود داشته باشد و ورزش همگانی باید با رویکرد محله محوری در اصفهان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌هایی مانند پروژه امام علی(ع) دربافت تاریخی و فرسوده اصفهان سبب پویایی، تحرک و زنده شدن این بافت‌ها می‌شود، ادامه داد: اگر چه مشکلات و نابسامانی‌هایی در بافت‌های قدیمی و فرسوده شهر‌ها وجود دارد اما اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت‌های فرسوده تحرکی را در این بافت‌ها ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر یک سری مراکز تجاری در میدان امام علی(ع) ایجاد شده که در ازای آزاد‌سازی هر سه یا چهار متر برای مراکز تجاری یک تا 1.5 متر برای احداث این مراکز اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه میدان امام علی(ع) از پروژه‌های ماندگار برای دور سوم فعالیت شورای شهر اصفهان است، اظهار کرد: در ابتدای آغاز عملیات اجرایی پروژه میدان امام علی(ع) تمام افراد معتقد بودند که این پروژه نوعی جراحی قلب باز است که باید در مرکز اصفهان ایجاد شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول