اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت

برگزاری دور‌ه آموزشی امداد و نجات برای 2088 خانوار مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات برای 2 هزار و 88 خانوار مددجوی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

برگزاری دور‌ه آموزشی امداد و نجات برای 2088 خانوار مددجوی زنجانی

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای گسترش آموزش‌های همگانی و اطلاع‌رسانی در زمینه حوادث و بلایای طبیعی کمیته امداد استان زنجان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی کرده است.

وی  با بیان اینکه بر همین اساس در شش ماهه نخست دوره‌های آموزشی برای 2 هزار و 88 خانوار مددجو با مجموع 67 ساعت برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری این تعداد به بیش از 6 هزار خانوار مددجو برسد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان داد: همچنین در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان این نهاد 15 هزار بروشور در زمینه سوانح و بلایای طبیعی در بین 8 هزار خانوار مددجو توزیع شده است.

وی همچنین یادآور شد: به منظور آشنایی کارکنان کمیته امداد استان زنجان با راه‌های کاهش بلایای طبیعی و پیشگیری از بروز حوادث یک دوره آموزشی حوادث و مانور زلزله در سطح شهرستان‌های تابعه با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان شد.

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته به بیش از 20 خانواده حادثه دیده از آتش‌سوزی با هزینه بالغ بر 147 میلیون و 500 هزار ریال کمک شد، اضافه کرد: همچنین در نیمه نخست سال جاری نیز به 12 خانوار با مبلغ 73 میلیون و 750 هزار ریال کمک شده است.

وی همچنین با اشاره به وقوع سیل در شهرستان‌های ماهنشان، زنجان، طارم و ایجرود افزود: ضمن حضور امدادگران این نهاد در مناطق حادثه دیده و بررسی میزان خسارت وارده به بیش از 25 خانوار زیر پوشش کمیته امداد برآورد شده و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مستقر در مناطق حادثه‌دیده زمینه ارائه مساعدت‌های لازم برای جبران خسارت وارده به آنها انجام شده که این مضاف بر اقدامات کمیته امداد در زمینه جبران خسارت وارده به خانواده‌های زیر پوشش بوده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول