اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی

برپایی رژه کارگروه تخصصی امداد و نجات

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی در استان اردبیل رژه خودرویی اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات برگزار شد.

برپایی رژه کارگروه تخصصی امداد و نجات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این رژه خودرویی و نیروهای امداد و نجات که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، توانمندی نیروهای شرکت‌کننده به نمایش گذاشته شده و شرکت‌کنندگان سعی کردند با استفاده از جدیدترین و کارآمدترین ابزار امداد و نجات آمادگی خود را برای یاری رساندن به هموطنانمان اعلام کنند.

در این مراسم مدیرکل بحران استان اردبیل در سخنانی گفت: در این رژه خودرویی با همراهی تمام تجهیزات و امکانات بیش از 100 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان به حرکت درآمده و توانمندی‌ها به معرض نمایش گذاشته شده است.

علی اسلامی با یادآوری اینکه در طول هفته کاهش آثار بلایای طبیعی برنامه‌های مختلفی اجرایی و عملیاتی می‌شود، افزود: 19 مهر ماه مانور بزرگ زلزله و اسکان اضطراری در روستای دیمان نیر برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ ما در طول این هفته سعی داریم با نشان دادن توانمندی‌های ارزشمند گروه‌های امداد و نجات برتری خودمان را نیز در یاری رساندن به حادثه‌دیدگان احتمالی به نمایش بگذاریم.

در این مراسم همچنین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل نیز خاطر نشان کرد: هدف ما از اجرای این مانور ایجاد تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط در لحظه وقوع حوادث است.

بهرام غیبی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ارایه توانمندی جمعیت هلال‌احمر در حوزه امداد و نجات به عنوان عضو اصلی کارگروه تخصصی امداد و نجات با استفاده از تجهیزات و امکانات جدید از بهترین و شایسته‌ترین شیوه‌ها است که می‌توان در سایه آن برخی از کاستی‌ها و ضعف‌ها را نیز شناسایی کرده و به جبران آن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در طول این هفته و در چند شهرستان مانور آمادگی نیروها برای مقابله با حوادثی چون زلزله، سیل و رانش انجام می‌شود، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل امروز به جدیدترین و مناسب‌ترین امکانات مجهز شده است و با کمترین دغدغه سعی می‌کند با آموزش‌های مستمر توان نیروها را ارتقا ببخشد.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی رژه خودرویی نیروهای امداد و نجات در نیر و مانور ساعت صفر نیز در این شهرستان برگزار شده و آزمون 35 ساعته امداد و نجات و کمک‌های اولیه مدیران برخی از دستگاه‌های شهرستان نیر برگزار شد.

همچنین به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی و هفته ایمنی و آتش‌نشانی مراسمی در محل انبار نفت اردبیل برگزار شد و از تلاشگران این عرصه قدردانی شد.

در این مراسم مدیر منطقه‌ای شرکت نفت استان اردبیل در ارتباط با ماهیت کار انبارهای نفت و رعایت مقررات اچ.اس.ای گفت: اجرای وظایف روزانه به صورت ایمنی، درست‌کاری و نظام‌مند بودن در مأموریت‌های محوله و حساسیت در اجرای کارها بهترین روش برای مبارزه با فتنه‌های دشمنان است و به یقین ما را در رسیدن به اهداف عالیه رهنمون می‌کند.

محمود آقامحمدیان با تبریک استقرار نظام جدید در سطح منطقه به عنوان اولین منطقه در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارکنان فعال این مجموعه قدردانی کرد و همیت آنها را خواستار شد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول