اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بروجرد

مانور کشوری امداد و نجات آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: با حضور 500 شرکت کننده مانور کشوری از امروز 18 مهر ماه در بروجرد آغاز شده است.

مانور کشوری امداد و نجات آغاز شد

محمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: این مانور به مدت سه روز و با حضور 500 شرکت کننده در بروجرد از امروز سه شنبه آغاز شده است.

وی بیان کرد: تیم ویژه ایثار از تهران با 50 نفر شرکت کننده امروز وارد بروجرد شده و همچنین امروز تجهیزات اولیه برای برگزاری این مانور نیز وارد بروجرد شده است.

کرمی اضافه کرد: فردا 19 مهر ماه یک کارگروه یک روزه در هتل بین‌المللی زاگرس بروجرد زیر نظر یکی از مدرسان جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت بحران شهرستان بروجرد در این کارگروه شرکت خواهند کرد همچنین کارکنان از ادارات مختلف نیز می‌توانند در این کارگروه حضور داشته باشند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد اظهار داشت: در این کارگروه یک روزه با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان بروجرد، نحوه خروج اضطراری و حفظ موارد ایمنی در حوادث غیرمترقبه نیز آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول