اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر صورت گرفت

افتتاح خانه داوطلب روستایی در پایگاه امداد و نجات جهرم

خبرگزاری فارس: نخستین خانه داوطلب روستایی کشور در پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید جیرانی منطقه رزک جهرم افتتاح شد.

افتتاح خانه داوطلب روستایی در پایگاه امداد و نجات جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، فرحناز رافع، در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید جیرانی جهرم اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد جاده‌ای، رفاه حال هموطنان و نه تنها مردم منطقه بلکه سایر افرادی که از جاده‌ها

میگذرند بوده و در صورت بروز حادثه این احساس امنیت در آنها به وجود می‌آید که امدادگران یاری‌رسان مردم در مواقع خطر هستند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات می‌توانند در حوادث و تصادفات کمک‌رسان خوبی برای مردم و مسئولان باشند، افزود: این پایگاه‌ها در حوزه امور داوطلبان نیز می‌توانند در بهبود وضعیت مناطق محروم نقش تاثیرگذار و سازنده‌ای داشته باشند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اختصاص 8 هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز این پایگاه امداد و نجات بین شهری ابراز داشت: این پایگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیر نایی بالغ بر 600 متر مربع افتتاح و ظرفیت پوشش 600 نفر برای اسکان اضطراری را دارد.

وی با اشاره به افتتاح خانه داوطلب روستایی در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید جیرانی جهرم گفت: این مرکز جزو نخستین خانه‌های داوطلب روستایی کشور بوده که در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و به منظور حمایت از محرومان شکل گرفته است.

معاون جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه داوطلبان باید این مرکز داوطلب روستایی را خانه دوم خود بدانند، خاطرنشان کرد: باید برای رفاه حال سایر افراد همگی با یکدیگر کمک کرده تا درد، رنج و آلام از جامعه دور شود.

رافع همچنین در پایان سخنان خود از همکاری، همیاری و کمک مردم و مسئولان فارس به خاطر حمایت از مردم زلزله زده

آذربایجان‌شرقی تشکر کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول