اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری در زلزله برگزار شد

خبرگزاری فارس: هم‌اکنون در کرمانشاه مانور برزگ امداد، نجات و اسکان اضطراری در هنگام وقوع زلزله برگزار شد.

مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری در زلزله برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌اکنون در کرمانشاه مانور بزرگ امداد و نجات و اسکان اضطراری در هنگام وقوع زلزله به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی در شهرک حکیم در حال برگزاری است.

در این مانور نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ... حضور دارند که هر کدام از ارگان‌ها به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

نقش نیروی انتظامی در هنگام وقوع حادثه و بلایای طبیعی حفظ نظم امنیت جانی و مالی افراد است که در این مانور وظیفه خود را به‌خوبی و به‌موقع انجام می‌دهند.

هرگاه بلایای طبیعی هم‌چون سیل، زلزله، خشکسالی، آتش‌سوزی و ... در منطقه‌ای اتفاق می‌افتد خسارت‌های مالی و جانی بسیاری را به همراه دارد که اثرات سویی را بر روحیه بازماندگان حادثه به‌جا می‌گذارد اینجا است که مددکاران اجتماعی بهزیستی وارد عمل می‌شوند، مددکاران اجتماعی نه تنها به افراد آسیب‌دیده از مصائب یاری می‌رسانند بلکه باید به عنوان یک عنصر واسط بین عواملی که باعث آسیب‌پذیری افراد در هنگام بروز بلایا شده است کارها را راهبری کنند.

دانشگاه پزشکی با اعزام نیروی درمانی، پزشک و پرستار  وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد نیروی هلال‌احمر نیز بلا‌فاصله بعد از وقوع حادثه وارد عمل شده و کار امدادی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول