اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 122 میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت

احداث پایگاه امداد و نجات هوایی منطقه ویژه پارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از احداث پایگاه امداد و نجات هوایی منطقه ویژه پارس با 122 میلیارد ریال اعتبار در محدوده شهرستان دیر خبر داد.

احداث پایگاه امداد و نجات هوایی منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی احداث پایگاه اورژانس هوایی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده، پایگاه امداد و نجات هوایی منطقه ویژه پارس با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال در شهرستان دیر ساخته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با ارائه گزارشی از چگونگی روند انعقاد قرارداد آغاز عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یکی از تاسیسات حمایتی و پشتیبانی حوزه نفت و گاز در جنوب استان بوشهر خاطر نشان کرد: پایگاه امداد و نجات هوایی منطقه ویژه پارس با مشارکت وزارت نفت و در زمینی به مساحت 372 هزار متر مربع در محدوده شهرستان دیر و با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

شعبان‌زاده افزود: این پروژه با انعقاد قراردادی که به امضاء رسیده، از سوی جمعیت هلال احمر کشور و با پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی با تشریح جزئیات این پروژه بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای، ساختمان آتش‌نشانی، عملیات سیویل، محوطه و آشیانه بالگرد، ساختمان اداری آشیانه، ساختمان نگهبانی، سوله‌های امدادی، تاسیسات برق باند و رمپ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اجرایی شدن این پروژه قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان دیر نیز در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن این پروژه‌ها قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه استان بوشهر خواهیم بود.

علی بحرانی افزود: برای رشد و توسعه استان همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت و مقام معظم رهبری در استان بوشهر خاطر نشان کرد: وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همراه و همگام با پیشرفت پروژه‌ها در تامین اعتبار این پروژه‌ها فعالانه عمل خواهد کرد.

مسعود نصوری گفت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت است و در سال تولید ملی شاهد تلاش بیش از پیش در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول