اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 27 مهرماه برگزار می‌شود

برپایی دوره پیش‌آزمون تخصصی امداد و نجات نجاتگران هلال‌احمر استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش مرکز تخصصی بین‌المللی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از برپایی دوره پیش‌آزمون تخصصی امداد و نجات برای نجاتگران هلال‌احمر این استان خبر داد.

برپایی دوره پیش‌آزمون تخصصی امداد و نجات نجاتگران هلال‌احمر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، امیر جلالیان با اظهار این مطلب افزود: در این دوره نزدیک به یک‌هزار نفر از نجاتگران جمعیت شرکت می‌کنند.

وی به برگزاری دوره آموزش دو روزه مدیریت بحران برای مدیران بحران ستادی و ارشد استان اصفهان، فرمانداران و معاونان آنها و مسئولان و معاونان استانداری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این دوره آموزشی در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست آن نزدیک به 100 نفر از مسئولان ارشد استان اصفهان شرکت کردند.

مدیر آموزش مرکز تخصصی بین‌المللی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی مدیران ارشد و ستادی استان اصفهان با مباحث و مبانی مدیریت بحران و امداد و نجات است.

وی همچنین به برگزاری آزمون عمومی امداد و کمک‌های اولیه به 400 نفر از پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در مدت سه روز اشاره کرد و اضافه کرد: سمینار تجلیل از کل مربیان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در فروردین ماه امسال برگزار شد.

جلالیان گفت: برگزاری 89 ساعت دوره عمومی امداد و نجات و 106 دوره تخصصی امداد و نجات برای اعضا و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد: دوره‌های حمایت روانی، سرپناه و اسکان اضطراری، تغذیه و پشتیبانی در حوادث از محورهای آموزشی دوره‌های عمومی امداد و نجات است.

مدیر آموزش مرکز تخصصی بین‌المللی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اضافه کرد: در دوره تخصصی امداد و نجات موضوعاتی از قبیل جست‌وجو و نجات در آوار، جاده، ارتفاع، فضاهای معلق، کوهستان، جستجو و نجات در بهمن، کولاک و برف، حوادث صنعتی و کارگاهی، جست‌وجو در ش.م.ه (شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای)، جست‌وجو و نجات در سیلاب، دریا و اقدامات پیش بیمارستانی آموزش داده شد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول