اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد نیاز به بالگرد امداد و نجات دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی در سطح این استان نیاز به بالگرد از ضروریات این مرکز است.

کهگیلویه و بویراحمد نیاز به بالگرد امداد و نجات دارد

ضیاء رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویراحمد اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث و آسیب‌های احتمالی فوریت‌های پزشکی 115 اقدامات و آموزش‌های لازم را نیز ارائه داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به اهداف و برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: عمده برنامه‌های مدیریت فوریت‌های پزشکی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، کاهش حوادث ترافیکی و ایجاد پایگاه 115 در سطح این استان به منظور ارائه خدمات و کمک‌های اولیه به آحاد مردم است.

رسولی تعداد افراد فوریت‌های پزشکی را 250 نفر عنوان کرد و گفت: نیروی فوریت‌های پزشکی در قالب 28 پایگاه اورژانس شهری، جاده‌ای و ستادهای هدایت انجام وظیفه می‌کنند.

وی نیاز استان به بالگرد امداد و نجات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن مناطق کهگیلویه و بویراحمد در بحث حوادث از وزارت بهداشت خواستار یک فروند بالگرد امداد و نجات شده‌ایم.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در برنامه کاری خود برای خرید 40 فروند بالگرد اقدام کرده در صورت تحقق این امر، یک دستگاه بالگرد به استان تعلق خواهد گرفت.

رسولی اقدامات انجام شده توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و نیز خدمات ارائه شده توسط این مرکز را نیازمند هر چه بیشتر به اطلاع‌رسانی ذکر کرد و گفت: در مناطق صعب‌العبور نیاز به آمبولانس‌های کمک‌دار بوده که برای اجرای آن اقداماتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول