اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ214

400 کودک اسدآبادی در مسابقه نقاشی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: مسابقه نقاشی با حضور 400 نفر از نونهالان و کودکان مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی اسدآباد برگزار شد.

400 کودک اسدآبادی در مسابقه نقاشی شرکت کردند

مژگان هادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سطح شهرستان‌ها یک کار فرهنگی و هنری غنی است، اظهار داشت: اجرای این‌گونه جشنواره‌ها در شهرستان می‌تواند منشأ خیر و برکت به لحاظ تقویت جامعه و فرهنگ‌سازی باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی در بین نونهالان و کودکان کردیم، افزود: در این مسابقه 400 نفر از نونهالان و کودکان مراکز پیش دبستانی و دبستانی شهرستان اسدآباد حضور داشتند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در ادامه هدف از برگزاری مسابقه نقاشی بین نونهالان و کودکان را آشنا کردن آنان با اهمیت نمایش و آموزش‌های غیر‌مستقیم دانست و گفت: همچنین در موضوعات نماز، دفاع مقدس و مدرسه نیز مسابقه برگزار کردیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه این مسابقه در دو سالن کتابخانه کانون پرورش فکری و شهدای آموزشگاه‌های شهرستان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: به برخی از آثاری که در محل برگزاری مسابقه کشیده شده است، جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول