اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 208

آخرین روز جشنواره نمایش‌های هلند، سوئیس و آلمان اجرا می‌شوند

خبرگزاری فارس: آخرین روز نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایش‌های هلند، سوئیس و آلمان اجرا می‌شوند.

آخرین روز جشنواره نمایش‌های هلند، سوئیس و آلمان اجرا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش «دزدان دریایی» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از اصفهان در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا اجرا دارد.

این نمایش در دو نوبت 10 و 16 روی صحنه می‌رود؛ در سالن پلاتوی این مجتمع نیز نمایش «چای بابونه برای بروم» به کارگردانی ایرنه بیلی از کشور سوئیس در سه نوبت 10، 16 و 18 اجرا می‌شود.

نمایش « افسانه‌های نو» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حسن دادشکر در سه نوبت 10، 16، 18 در تالار فجر به روی صحنه می‌رود.

نمایش «پریماه در آسمان» نوشته مژگان قربانلو در مجتمع شهید آوینی در سه نوبت 10، 16 و 18 اجرا می‌شود.

در کانون مهدیه هم نمایش «دوست شگفت‌انگیز نیک» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی محمد حاجی‌بابایی در سه نوبت 10، 16 و 18 به روی صحنه می‌رود.

در بخش کارگاه‌های آموزشی، کارگاه اجرایی گروه «اینتراکت» هلند از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 در سالن اصلی سینما کانون برگزار می‌شود.

همچنین نشست «چشم‌انداز آینده تئاتر کودک و نوجوان در ایران» با حضور مسئولان و هنرمندان از ساعت 22 تا 23 در همین سالن برپاست.

در سالن پلاتو سینما کانون کارگاه آموزشی «عناصر زیبایی‌شناسی از متن تا درماتورژ در تئاتر کودک و نوجوان آلمان» توسط گوردن واین از ساعت 9 تا 12 برگزار شده و از ساعت 14 تا 17 در همین سالن سه نمایشنامه «شنگول و منگول»، «کاشف گیج» و «افسانه بچه گرگ استثنایی» نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

در بخش نمایش‌های خیابانی، نمایش «اسطوره بچه‌های ایران» به کارگردانی نرگس خاک‌کار ساعت 11 در تپه مصلی و «قصه ننه متل» کار محسن پورقاسمی ساعت 17 در همین مکان اجرا می‌شود.

نمایش «تمام عروسک‌های من» به کارگردانی حامد زارعان ساعت 11 در بوستان مردم، ساعت 17 در آرامگاه بوعلی و ساعت 19 در تپه مصلی اجرا می‌شود.

نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» به کارگردانی زهرا مریدی ساعت 11 در آرامگاه بوعلی اجرا می‌شود.

همچنین نمایش خیابانی «فوتبالیست» به کارگردانی مایکل مکس رابرت از آلمان ساعت 17 در بوستان مردم و ساعت 19 در آرامگاه بوعلی اجرا می‌شود.

نمایش «مبارک و عروس باران» هم به کارگرانی حامد ترابی ساعت 19 در بوستان مردم اجرا دارد. 

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول