اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

ظرفیت‌های معدنی عامل پرشتاب توسعه کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های بزرگ صنعتی، معدنی و کشاورزی در کنار نیروی عظیم انسانی و استعدادهای فراوان توسعه و رونق استان کرمان را شتاب بخشیده است.

ظرفیت‌های معدنی عامل پرشتاب توسعه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، اسماعیل نجار روز گذشته در بازدید یک روزه از معادن شهرستان شهربابک و سیرجان با اشاره به اینکه استان کرمان بهشت معادن ایران است، گفت: ظرفیت‌های بزرگ صنعتی، معدنی و کشاورزی در کنار نیروی عظیم انسانی و استعدادهای فراوان توسعه و رونق استان کرمان را شتاب بخشیده است.

نجار در بخشی از بازدید خود با بالگرد از ظرفیت‌های معدنی شهرستان‌های شهربابک و سیرجان به منظور بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها بازدید کرد.

استاندار کرمان سپس در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری و فرمانداران شهربابک و سیرجان اظهار داشت: همه ارکان مدیریتی استان کرمان آمادگی لازم را برای حمایت از سرمایه‌گذاران در همه بخش‌ها با رعایت مسائل قانونی زیست محیطی دارند.

وی تصریح کرد: با فضای ایجاد شده جذب 25 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از موفقیت‌های بزرگی بود که در استان کرمان محقق شد.

نجار بیان داشت: افتتاح کارخانه‌های تولید کنستانتره فولاد و کارخانه‌های مرتبط در دست اقدام نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمان بوده است.

وی ظرفیت‌های معدنی را نعمت خداوند برای استفاده بهینه و صحیح برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت همه تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده است.

فرمانداران شهربابک و سیرجان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت معدنی و سرمایه‌گذاری انجام شده در این شهرستان‌ها را ارائه کردند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول