اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعی از نخبگان و متخصصان

سند راهبردی توسعه بخش خصوصی عنبرآباد تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای مشورتی و برنامه‌ریزی راهبردی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: در آینده نزدیک با حضور کارشناسان سند راهبردی توسعه بخش خصوصی ویژه شهرستان عنبرآباد تدوین تا زمینه رشد و شکوفایی منطقه فراهم شود.

سند راهبردی توسعه بخش خصوصی عنبرآباد تدوین می‌شود

ناصر احمدیوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در راستای سرعت بخشیدن به کارهای اجرایی و تقویت بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و کشاورزی، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی با ارائه طرحی از سوی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، شورای مشورتی و برنامه‌ریزی راهبردی شهرستان عنبرآباد با حضور جمعی از نخبگان و متخصصان بخش‌های مختلف تشکیل شد.

وی افزود: این شورا متشکل از شش کمیسیون تخصصی است و هر کمیسیون در این شهرستان 9 عضو دارد که برنامه‌های مربوطه را پیگیری و بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهرستان با کار کارشناسی برای تقویت توسعه و عمران شهرستان اقدام می‌کنند.

احمدیوسفی تصریح کرد: با توجه به اینکه این شورا به پیشنهاد نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در این شهرستان راه‌اندازی شده است، حضور نخبگان و متخصصان امر و تشکیل کمیسیون‌ها در حوزه شهرستان از روند خوبی برخوردار است و می‌تواند در راستای ارائه طرح‌ها و پیشنهادات برای حذف و اصلاح قوانین در بخش‌های مختلف از طریق نماینده به عنوان یک ساز و کار اساسی پیگیری و نتیجه آن عاید مردم شود.

وی گفت: با نظر اینکه نماینده مردم  جیرفت و عنبرآباد از تجربه مدیریتی خوبی برخوردار است و با ارائه اینگونه طرح‌ها و تشکل هایی حضور متخصصان را در مسیر توسعه شهرستان فراهم کرده، با نقطه نظرات کارشناسی خود می‌تواند تأثیرات بسزایی در سند چشم‌انداز شهرستان داشته باشد.

احمدیوسفی بیان داشت: در آینده نزدیک با حضور کارشناسان کمیسیون‌های تخصصی سند راهبردی و برنامه‌ریزی و توسعه بخش خصوصی ویژه شهرستان عنبرآباد تدوین تا بتوانیم زمینه رشد و شکوفایی منطقه را فراهم کنیم.

وی افزود: شورای مشورتی و برنامه‌ریزی راهبردی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در حوزه شهرستان عنبرآباد با حضور تمام سلایق تشکیل و سعی شده است که از تمام فکرها و اندیشه‌هایی که می‌توانند، نسبت به حرکت رشد و توسعه شهرستان شتاب دهند، استفاده شود.

احمدیوسفی اظهار داشت: تمام برنامه‌ها و اقداماتی که صورت می‌گیرد حول محور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد است و از کسانی که طرح یا ایده‌ای را برای استفاده از ظرفیت‌ها و منابع شهرستان دارند، دعوت می‌‌کنیم با همفکری و مشورت این شورا نقش خود را در خدمت به مردم این شهرستان ایفا کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول