اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان:

سمنان باید در توسعه صنعتی جزو 5 استان برتر کشور باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان گفت: استان سمنان باید در توسعه صنعتی جزو پنج استان برتر کشور قرار گیرد چراکه در شرایط فعلی راهی جز این وجود ندارد.

سمنان باید در توسعه صنعتی جزو 5 استان برتر کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مفید غلامی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیرکل امور استان‏های وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونان سیاسی امنیتی استاندار سمنان، شماری از مدیران دستگاه‏های اجرایی استان و... در سمنان برگزار و در آن «علی پورنبوی» به عنوان نخستین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معرفی شد، اظهار داشت: مدیریت دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن وقت آن هم در دوران ادغام بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: همکاری‏های خوبی در استان سمنان به ویژه در شرایط هدفمندسازی یارانه‏ها و با وجود همه تحریم‏هایی که علیه کشورمان اعمال می‏شد، صورت گرفت تا این قانون با کمترین مشکل به مرحله اجرا برسد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان افزود: در این حوزه، قدری هم سیاست‏های ملی مشخص نبوده و این امر به مشکلات پیش ‏روی مسئولان حوزه‏های صنعت، معدن و تجارت افزوده بود.

غلامی مدیریت در چنین شرایطی را بسیار سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری همه مسئولان و مردم، شرایط پیچیده اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها در استان سمنان به خوبی پیش رفت.

وی افزود: در شرایط گذار از این وضعیت و زمینه‏های جدید پیش‏آمده، اقتضا می‏کرد که مدیری در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عهده‏دار مسئولیت شود که بیشتر سابقه صنعتی داشته باشد تا بتوان به تقاضاهای متعدد بخش خصوصی و صنعتگران این استان پاسخ داد.

معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان با اشاره به خدمات «رسول منصوری» در زمان تصدی ریاست سازمان بازرگانی وقت و سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در دوره‏ای، استان نیاز داشت تا فردی وارد میدان عمل در این حوزه شود که اشراف بازرگانی و اقتصادی داشته باشد و بتواند از مرحله نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها به سلامت عبور کند که اینطور نیز شد.

غلامی با بیان اینکه رئیس جدید این سازمان دارای پیشینه صنعتی مطلوبی است، ابراز امیدواری کرد که پورنبوی بتواند حوزه‏های صنعت، معدن و تجارت را در شرایط جدید پیش‏آمده با یکدیگر هماهنگ کند و برنامه‏های مدنظر را با همکاری همه فعالان این بخش به نحو مطلوبی اجرایی کند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین نتایج استخراج شده مشخص شد که استان سمنان در زمینه اجرای مرحله نخست قانون هدفمندسازی یارانه‏ها سربلند پیش رفته است، گفت: باید برای تقویت سه بخش صنعت، معدن و تجارت در استان گام‏های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول