اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

شاخص توسعه سلامت در بویین زهرا افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا با بیان این مطلب که خانه‌های بهداشت روستایی در بویین زهرا توسعه می‌یابد از افزایش شاخص توسعه سلامت در این شهرستان خبر داد.

شاخص توسعه سلامت در بویین زهرا افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی عصر امروز در جلسه توسعه بهداشت شهرستان بویین زهرا با اشاره به افزایش شاخصه‌ها و سرانه‌های بهداشتی در این شهرستان در دو سال گذشته اظهار کرد: تدوین دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ویژه برای برطرف کردن آسیب‌ها و مشکلات شهری بسیار ضروری است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: نوسازی و ترمیم شبکه‌های بهداشت روستایی در بویین زهرا نیز از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی است که تا به امروز تعداد بالایی از آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه بهداشت و سلامت از خدمات بسیار ویژه دولت‌های نهم و دهم در شهرستان بویین زهرا است، عنوان کرد: در هفت سال گذشته تعداد قابل توجهی خانه بهداشت روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان برای مردم از محل اعتبارات دولتی ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های حوزه بهداشت نیز با جدیت توسط فرمانداری بویین زهرا پیگیری می‌شود.

احمدی با اشاره لزوم توانمند‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالا در بخش سلامتی و بهداشت عنوان کرد: امروز لازم است که نگاه‌ها به مقوله بهداشت عمیق و دلسوزانه‌تر باشد.

وی هدف از اجرای طرح پزشک خانواده را کمک به توسعه سلامت در جامعه ذکر و عنوان کرد: اگر این طرح با جدیت و برنامه‌ریزی صحیح در جامعه به طور کامل اجرایی شود قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد دستاوردها و نتایج بسیار خوب در حوزه پزشکی و بهداشت هستیم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رونق عرصه سلامت در جامعه می‌تواند مقدمات نشاط و اشتیاق به کار را افزایش دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته چند طرح عمرانی در حوزه سلامت و توسعه خانه‌های بهداشت روستایی در شهرستان بویین زهرا با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تعدادی از پروژه‌های عمرانی مربوط به حوزه بهداشت در بخش‌های چهارگانه شهرستان بویین زهرا بهره‌برداری می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم تا با افتتاح این طرح‌ها زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم و به ویژه روستائیان این شهرستان محقق شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول