اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

فرهنگ ایثار و شهادت، نسخه اصلی کمک به توسعه نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان در جلسه مشورتی ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، نسخه اصلی کمک به توسعه نظام است.

فرهنگ ایثار و شهادت، نسخه اصلی کمک به توسعه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، نسخه اصلی کمک به توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: پشتوانه نظام و صاحبان اصلی انقلاب ایثارگرانی هستند که با از خودگذشتگی موجب صلابت و تداوم حیات انقلاب اسلامی شدند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را شناخت و از این فرهنگ غنی مراقبت کرد، بیان داشت: مسئولیت مراقبت از فرهنگ ایثار و شهادت به دوش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: تفکرات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت باید جمع‌آوری و سیستمی شود و این طرح برای اجرا از مدارس ابتدایی شروع و تا سطوح عالیه دانشگاه با استفاده از معلمان و اساتید دلسوز و متعهد به نظام ترویج و نهادینه ‌شود.

در ادامه جلسه نیز مشاور استاندار در امور ایثارگران گزارشی از نشست‌های قبلی ایثارگران با استاندار و فرمانداران ارائه کرد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن معرفی نمایندگان ایثارگر در استان طرح مسائل کلان ایثارگری را از اهداف این نشست عنوان کرد.

در ابتدای این جلسه هم نمایندگان ایثارگر محور مسائل خود را پیرامون ترویج ایثار و شهادت، مسائل فرهنگی جامعه، مشکل اشتغال فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و هزینه‌های درمانی جانبازان بیان کردند که استاندار همدان قول مساعد داد تا جایی که امکان داشته باشد پیگیری و رسیدگی کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول