اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا:

توسعه فرهنگی نیازمند افزایش فضاهای فرهنگی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا با اشاره به کمبود فضای فرهنگی گفت: توسعه فرهنگی نیازمند افزایش فضاهای فرهنگی است.

توسعه فرهنگی نیازمند افزایش فضاهای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زراعی امروز در نشست کانون‌ها و انجمن‌های هنری شهرستان بویین زهرا با اشاره به نحوه جذب و شناسایی جوانان در کانون‌های فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: تمام انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان بویین زهرا مرحله طرح‌های پاییزه خود را از ابتدای مهر ماه تاکنون آغاز کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: هنر‌جویان پس از طی دوره‌های آموزشی این اداره می‌توانند در هر یک از رشته‌های خود به ادامه فعالیت و ارائه آثار و تولیدات منتخب بپردازند.

وی با اشاره به رویکرد‌های متنوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد: برنامه‌های بسیاری از هم‌اکنون برای ایام‌الله دهه فجر و مناسبت‌های دیگر برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: کمبود فضای آموزشی برای برگزاری دوره‌های مختلف نیز از جمله دغدغه‌ها و مهم‌ترین معضلاتی است که تاکنون دامن‌گیر توسعه و پیشرفت امور فرهنگی این شهرستان بوده است.

زارعی بیان کرد: مساعدت‌های ویژه‌ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به منظور نوسازی و ترمیم فضاهای فرهنگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد احداث بناهای فرهنگی با رویکرد فعالیت‌ جوانان در بخش مرکزی این شهرستان هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: متولیان امور فرهنگی در جامعه باید میزان دید و نگاه خود را به مسائل فرهنگی عمیق‌تر کنند.

زارعی ابراز کرد: تداوم پیشرفت‌های کشور در حوزه فرهنگ و هنر مایه اقتدار و عزت ملت است.

وی با اشاره به لزوم تشکیل نشست‌های صمیمی با اصحاب مختلف فرهنگ و هنر و به ویژه رسانه‌ها در راستای تعامل مشترک عنوان کرد: این مهم اگر به صورت جدی اجرایی شود قطعأ بسیاری از دغدغه‌های هنری کشور برطرف می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: لازم است که امروز تدابیر ویژه‌تری برای پیگیری امور فرهنگی در شهر‌ها و مناطق مختلف ایجاد شود.

زارعی بیان کرد: اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و مجتمع‌های فرهنگی نیز در شهرستان بویین زهرا شتاب بسیار زیادی نسبت به سال‌های گذشته‌ به خود گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: تحقق اهداف مدنظر در حوزه تربیتی و پرورشی انقلاب اسلامی نیازمند همت والا و ستودنی مسئولان است که قطعأ با دغدغه بیشتر محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول