اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی:

سفر رهبری آهنگ توسعه استان را شتاب می‌بخشد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و اطلاع رسانی فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: سفر رهبر انقلاب خراسان‌شمالی روند توسعه استان در ابعاد مختلف را گسترش می‌دهد.

سفر رهبری آهنگ توسعه استان را شتاب می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران خراسان‌شمالی اظهار کرد: قدم‌های رهبری همواره در سفر به استان‌ها خیر و برکت بوده است و بی تردید در سفر به خراسان‌شمالی نیز شاهد توسعه استان در ابعاد مختلف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری معنوی مردم استان از حضور رهبر معظم انقلاب بیشترین برکات سفر است، ‌تصریح کرد: البته در کنار این برکات شاهد توسعه استان و رفع مشکلات از جمله بیکاری خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای خدمات ترافیکی و انتظامی به شهروندان و زائران و مسافران دارد، افزود: در این راستا کمیته‌ای در نیروی انتظامی استان شکل گرفته است.

به گزارش فارس، وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی از رویکردهای این نیرو است،‌ تصریح کرد:‌ البته ما به دنبال این بوده‌ایم که نشست‌های منظم روسای پلیس با خبرنگاران به صورت فصلی برگزار شود، لیکن به خاطر کمبود وقت بعضاً برگزار نشده که امیدواریم در نیمه دوم امسال این برنامه به طور منظم برگزار شود.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول