اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد

اختصاص 30 میلیارد ریال سهم صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار سهم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به شهرستان خرمشهر خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد ریال سهم صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، ابراهیم داوری عصر امروز در نشست توجیهی دهیاران، کشاورزان و رؤسای شورای اسلامی شهر و روستا برای استفاده از صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در محل سالن اجتماعات شهید دورقی فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: دولت برنامه جدی برای حمایت از توسعه بخش کشاورزی در دستور کار خود دارد که امیدواریم مورد توجه جدی همه مردم قرار بگیرد.

وی از اختصاص اعتبارات سهم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خرمشهر خبر داد و گفت: 30 میلیارد ریال در این زمینه اختصاص یافته که از این میزان 14 میلیارد و 700 میلیون ریال سهم دولت و 15 میلیارد و 300 میلیون ریال سهم تولید کنندگان است.

مدیر جهادکشاورزی خرمشهر در ادامه سهم دولت در این صندوق 49 درصد و سهم تولید کنندگان 51 درصد عنوان کرد و افزود: قسمتی از 49 درصد سهم دولت از طریق اعتبارات دولت و بخشی از طریق فروش اموال مستملکات و اعتبارات استانی و ملی توسط فرمانداری و صندوق مادر در سطح ملیدر دو سال تأمین خواهد شد.

داوری افزود: این صندوق به عنوان بانک نیمه خصوصی و نیمه دولتی به موازات بانک‌های عامل در شهرستان با بهره کم و اخذ وثیقه و تضمین‌های بسیار پایین تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تأمین این صندوق بر اساس زیر بخش‌های متفاوت شامل منابع طبیعی، شیلات، دام و طیور، باغبانی و زراعت، مکانیزاسیون، صنایع کشاورزی و تعاون روستایی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول