اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی خبر داد

ارائه 130 مصوبه برای توسعه خراسان‌شمالی در سفر رهبری

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی از ارائه 130 مصوبه برای توسعه استان به هیئت دولت با حضور رهبر انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت خراسان‌شمالی خبر داد.

ارائه 130 مصوبه برای توسعه خراسان‌شمالی در سفر رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی‌بیغش عصر امروز در نشست خبری به مناسبت سفر رهبری به این استان گفت: البته سفر رهبری به خراسان‌شمالی یک سفر معنوی و با هدف دیدار با قشرهای مختلف مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سفر هیئت دولت به ‌خراسان‌شمالی دو روز پایانی سفر مقام معظم رهبری به این استان صورت می‌گیرد، گفت: ریاست هیئت دولت بر عهده معاون اول رییس جمهور خواهد بود.

احمدی‌بیغش تصریح گفت: در جریان جلسه هیئت دولت به مناسبت حضور رهبر معظم انقلاب، مصوبات لازم برای آبادانی این استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم طی نشست‌های در ریاست جمهوری برای 130 مصوبه انجام شده است، پیش بینی کرد تا این مصوبات با نظر رهبر انقلاب و هیئت دولت به تصویب برسد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح‌ها هزاران میلیارد تومان بالغ می‌شود، تاکید کرد: تمام این مصوبات ظرف سه سال اجرا و محقق خواهد شد.

به گفته وی  تحقق مصوباتی که در حضور رهبر انقلاب پذیرفته می‌شود‌ حتمی بوده و بار مالی آن تأمین شده است.

وی اولویت‌های این مصوبات را توسعه اقتصادی، فرهنگی، صنعتی عنوان کرد و افزود: اجرای هر یک از مصوبات که در ذیل خود ده‌ها پروژه را دارد شاخص‌های توسعه استان را ارتقاء و به میانگین کشوری می‌رساند.

*راه آهن بجنورد مشهد در سفر رهبر انقلاب اجرایی می‌شود

استاندار خراسان‌شمالی همچنین از اجرایی‌شدن راه آهن بجنورد مشهد توسط دولت در سفر رهبری به استان خبر داد.

وی اعتبار لازم برای 600 کیلومتر از خط آهن بجنورد به مشهد را دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دولت منابع اجرای این پروژه را تأمین و به صورت سنواتی تزریق می‌کند.

احمدی بیغش یادآور شد: طی تماس اخیر با وزیر راه و شهرسازی، مهندس نیکزاد آمادگی این وزارتخانه برای اجرای این پروژه در روزهای آتی را اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول