اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی مشهد مطرح کرد

صندوق توسعه شهری؛ گامی در راستای تقویت اقتصادی شهرها

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ایجاد صندوق توسعه شهرها را گامی موثر در راستای تقویت اقتصادی شهرهای جهان دانست.

صندوق توسعه شهری؛ گامی در راستای تقویت اقتصادی شهرها

 کمال سروی‌ها ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ایجاد چنین صندوق‌هایی در تعامل بیشتر میان شهرهای جهان نقش موثری دارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد منطقه‌ای باید در خدمت توسعه باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط بحران مالی باید به فکر پویایی اقتصاد محلی بود؛ زیرا می‌تواند به شهرها و مناطق مختلف کمک کند و در چنین شرایطی یک مرکز برای همفکری ایجاد شده و همفکری در مورد منابع مالی مهم‌تر است.

 سرویها ادامه داد: صندوق جهانی توسعه شهرها، کمک می‌کند تا شهرها به منابع مالی دسترسی پیدا کنند و مشهد یک نمونه مناسب برای توسعه محلی و ارتباطات بین‌المللی است.

وی ایجاد مکانی برای مبادلات تجاری و تامین وام‌ها برای شهرها و کلانشهرها را از دیگر نکات مهم در توجه به چنین صندوق‌هایی دانست و عنوان کرد: امروزه توجه به توسعه اقتصادی شهرها از شاخص‌های مهم در پیشرفت جوامع به شما رمی‌آید. 

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول