اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

دشمنان با ایجاد تردید در مسائل دینی شبهه‌افکنی می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قزوین گفت: دشمنان با ایجاد تردید در مسائل دینی سعی می‌کنند خرافات را در باورهای مذهبی مردم جای داده و ایجاد شبهه‌افکنی در مسائل دینی می‌کنند.

دشمنان با ایجاد تردید در مسائل دینی شبهه‌افکنی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به برگزاری مناسبت‌های مذهبی در کشور و این استان اظهار کرد: باید در برگزاری مناسبت‌های مذهبی ائمه اطهار (ع) بیشتر تلاش کرد، چراکه هرچه داریم از امامان معصوم و ائمه اطهار (ع) است.

این مسئول اخلاص در برگزاری مناسبت‌های مذهبی را مهم دانست و افزود: باید دست‌اندرکاران این مراسم برای رضای اهل بیت گام برداشته و تا می‌توانند الگوی مناسبی از فرهنگ غنی تشییع و عزاداری به دنیا نشان دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک شدن روزهای ماه محرم خاطر نشان کرد: هر ساله دست‌اندرکاران، هیئت‌های مذهبی و مداحان در رثای سالار شهیدان برنامه‌هایی در استان قزوین دارند که امیدوارم امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

باریک‌‌بین تصریح کرد: باید مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان عزاداری‌های ساده‌ای برگزار کنند و تا می‌توانند قیام و اهداف سالار شهیدان را به نسل‌های جوان و مردم منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت نقش ستاد سازماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی بیان کرد: مصوبات و برنامه‌های این ستاد می‌تواند فرهنگ‌سازی مناسبی در مناسبت‌ها و مراسم مذهبی داشته باشد و از آسیب‌های وارد شده بر عزاداری‌ها بکاهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به تلاش دشمنان برای شبهه افکنی در مناسبت‌های مذهبی عنوان کرد: دشمنان با ایجاد تردید در مسائل دینی سعی می‌کنند خرافات را در باورهای مذهبی مردم جای دهند، خوشبختانه به این هدف خود نخواهند رسید، اما مردم باید هوشیار باشند.

در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان به گزارشی از مصوبات این ستاد پرداخت و افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های گسترده و جلسات با صدا و سیما مرکزی قزوین، مسئولان هیئت‌های مذهبی،‌ مداحان و مدیران استانی شاهد برگزاری با شکوه‌تر ماه محرم خواهیم بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول