اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار ورزشکاران قم با جانباز جنگ تحمیلی عنوان شد

جذب جوانان به میادین ورزشی سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان

خبرگزاری فارس:‌ جمعی از ورزشکاران هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم با یکی از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کردند.

جذب جوانان به میادین ورزشی سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اعضای هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در راستای گرامیداشت مقام شامخ ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی با حمید احمدی‌نیا جانباز شیمیایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مجید تلخابی سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در سخنانی شهدا و جانبازان جبهه‌های حق علیه باطل را الگوهای حقیقی ورزشکاران دانست و بر گرامیداشت یاد و خاطره این اسوه‌های ایثار و فداکاری و معرفی رشاد‌ت‌های آنان به نسل جوان تاکید کرد.

وی ادامه داد: دشمنان پس از جنگ تحمیلی متوجه شدند با جنگ نظامی نمی‌توانند ملت سلحشور ایران را از پای درآوردند و امروز در جبهه جنگ نرم وارد نبردی سخت و سنگین‌تر از جنگ نظامی شده و با ابزار و تسلیحات فرهنگی مدرن به جنگ فکر، عقیده، ایمان و غیرت دینی و میهنی جوانان این مرز و بوم آمده‌اند.

سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم با تاکید بر اینکه دشمن برای تسخیر فکر و روح جوانان این مرز و بوم تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد، خاطر نشان کرد: جذب جوانان به سمت میادین ورزشی و اجرای طرح‌های فرهنگی می‌تواند سدی در برابر هجمه‌های دشمنان بوده و بار دیگر دشمن را در این جنگ ناکام کرده و نقشه‌هایش را نقش بر آب کند.

وی خاطر نشان کرد: در مدت زمان اندکی که از تغییرات مدیریتی در این هیئت گذشته توانسته‌ایم با انجام کارهای فرهنگی و برنامه‌ریزی صحیح، ورزشکاران رشته‌های زیرپوشش را گردهم جمع کنیم و با ایجاد آمادگی بیشتر در ورزشکاران به زودی در صحنه‌های ورزشی افتخاراتی را برای استان و کشور رقم بزنیم.

حمید احمدی‌نیا نیز در این دیدار ضمن استقبال از این حرکت اخلاقی و پسندیده ورزشکاران بدن‌ساز و پرورش اندام استان قم به بیان خاطراتی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ تحمیلی پرداخت و بر حفظ و حراست از دستاوردهای جنگ توسط نسل امروز تاکید کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول