اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

دشمنان فعالیت‌های میدانی برای انتخابات سال 92 را آغاز کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد انشقاق بین مسئولان است گفت: هم‌اکنون کمیته براندازی نظام در انگلیس و تعدادی از کشورها تشکیل شده و فعالیت‌های میدانی برای انتخابات سال 92 را آغاز کرده‌اند که باید هوشیار باشیم.

دشمنان فعالیت‌های میدانی برای انتخابات سال 92 را آغاز کرده‌اند

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به تلاش برخی نمایندگان برای طرح سئوال از رئیس جمهور اظهار داشت: بنده با طرح سئوال از رئیس جمهور مخالف هستم و اعتقاد دارم که این مسئله هیچ چیزی را حل نمی‌کند و سئوال از رئیس جمهور به نفع نظام نیست.

وی افزود: باید ببینیم که طرح سئوال در راستای پیشرفت و برون‌رفت از مشکلاتی که در آن قرار داریم هست یا نیست و آیا مسئله بهتر می‌شود و یا بدتر؟

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم پازل‌های متعددی دارد خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد از طریق تحریم‌ها و درگیری انشقاق بین مسئولان ایجاد کند و مسئولان توپ را به زمین همدیگر بیندازند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون کمیته براندازی نظام در انگلیس و تعدادی از کشورها تشکیل شده و فعالیت‌های میدانی برای انتخابات سال 92 را آغاز کرده‌اند که باید هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد از طریق فشار اقتصادی و گرانی و تورم موجی از نارضایتی در بین مردم ایجاد کند و به اهداف شوم خود برسد که این امر نیازمند هوشیاری بیشتر مسئولان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اذعان داشت: به نظر بنده برخی اظهارات و رفتارهای رئیس جمهور برآیند یک سوء برداشت و سوء‌تفاهمات است و برخی رفتارهای نمایندگان مجلس نیز برآیند سوءبرداشت است که به نظر می‌رسد با تعامل و همدلی می‌توانیم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: باید هوشیاری و بصیرت‌افزایی را بیشتر کنیم و بصیرت تنها مربوط به فتنه سال 88 نیست و ضرورت بصیرت‌افزایی و هوشیاری بیش از قبل احساس می‌شود.

وی گفت: امروز نبود بصیرت را می‌بینیم و امیدوار هستیم که بصیرت مسئولان سه قوه بیشتر شود تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

موسوی‌نژاد افزود: امروز دشمن جنگ اقتصادی را شدت بخشیده و رسما به مواضع ما حمله کرده و باید تک‌تیراندازها و خمپاره‌اندازهای دشمن را شناسایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همین مشکلات اقتصادی در واقع خمپاره‌های دشمن است و دشمن تلاش دارد با تورم و گرانی نارضایتی مردم را فراهم کند و از طریق این نارضایتی به اهداف خود برسد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی آقایان اصرار به امضای سئوال از رئیس جمهور داشتند که بنده امضا نکردم و اعتقاد دارم باید بیشتر دقت کنیم و اختلافات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول