اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

وحدت ملت، ایران را از بحران کنونی نجات می‌دهد / دشمنان همچنان ناکام می‌مانند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین در همایش منادیان توحید در سنندج گفت: وحدت ملت غیور ایران اسلامی کشور را از وضعیت بحرانی ناشی از تحریم‌های دشمنان نجات خواهد داد.

وحدت ملت، ایران را از بحران کنونی نجات می‌دهد / دشمنان همچنان ناکام می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی فضلی ظهر امروز در همایش منادیان توحید که با حضور بیش از 2 هزار نفر از روحانیون و ماموستاهای اهل تشیع و تسنن کردستان در مسجد قبا سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی ملت موجب کسب موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون شده و دشمن این مؤلفه عزت کشور را هدف گرفته است.

به گفته وی، دشمنان ایران اسلامی وحدت کنونی ملت را برنمی‌تابند چراکه آنها به خوبی می‌دانند که این وحدت بستر تمامی موفقیت‌های ملت و نظام اسلامی بوده و همواره نظام را در مقاطع حساس و گردنه‌های سخت رهایی بخشیده است.

سردار فضلی اضافه کرد: منافقین و گروهک‌های ضد انقلاب به خاطر وحدت ناگسستنی ملت ایران از کشور گریختند و باید به این نکته مهم پی برد که با شایستگی تمام ملت و حفظ وحدت اسلامی، جشن دشمنان مبنی بر تحمیل گرانی بر مردم را ناکام خواهیم گذاشت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تحمیل تحریم‌ها را با هدف جداسازی ملت از نظام اسلامی و انحراف افکار جوانان نسبت به عملکرد مثبت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: اگر چه در شرایط امروزی آنها عرصه را در زمینه اقتصادی بر مردم تنگ کرده‌اند اما ملت ایران توانایی عبور از این مقاطع را دارند.

وی گفت: ملت ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و برخی وقایع داخلی نشان داده‌اند که تسهیل‌کننده پیشرفت نظام اسلامی هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

سردار فضلی با اشاره به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی که قرآن، عترت و مردم سه پایه نظام اسلامی هستند، گفت: نقش مردم در تمامی عرصه‌ها و پیروزی‌های نظام اثبات شده است و این به دلیل حرکت آنان در مسیر قرآن، آموزه‌های دین و پیروی از ولایت فقیه به عنوان رهبری انقلاب است.

وی در ادامه اهانت دشمنان به پیامبر گرامی اسلام(ص) را نشان از زبونی آنان دانست و گفت: آنها با اهانت به پیامبر که از محورهای وحدت مسلمانان است می‌خواهند شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند و به منافع خویش برسند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: ملت ما در جزیره امنی به عنوان ایران اسلامی زندگی می‌کنند و هیچ دشمنی با حفظ وحدت اسلامی توان ناامن کردن کشورمان را ندارد.

سردار فضلی در پایان تصریح کرد: مردم کردستان هم در تمامی موفقیت‌های نظام اسلامی موثر بوده و وجود 5 هزار و 400 شهید انصار و 23 هزار شهید مهاجر این ادعا را اثبات می‌کند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول