اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

به‌روز بودن اطلاعات نیروی انتظامی سبب خنثی‌سازی توطئه دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: آگاهی و به‌روز بودن اطلاعات نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در پیشگیری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان دارد.

به‌روز بودن اطلاعات نیروی انتظامی سبب خنثی‌سازی توطئه دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز و در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به هفته ناجا از تلاش نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت با ثبات در سراسر کشور و به ویژه در شهر مرزی تایباد قدردانی کرد.

فرماندار تایباد گفت: آگاهی و به‌روز بودن اطلاعات نیروی انتظامی در راستای پیشگیری و مقابله با تخریب‌های سازمان ‌یافته عوامل غرب که تخریب امنیتی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان را دنبال می‌کنند، بسیار مهم است.

وی ادامه داد: نعمت امنیت نعمتی ستودنی است که عدم وجود آن سبب از هم پاشیدن جوامع می‌شود.

این مسئول گفت: امروز دشمنان این مرز و بوم به منظور تسلط بر مسلمانان از سوی جوامع غربی مزدورانه و با دشمنی می‌خواهند حوادث تلخی را به بار آورند که تلاش نیروهای امنیتی در این زمینه بسیار هشیارانه بوده است.

فرماندار تایباد افزود: نیروی انتظامی همراه و پشتیبان مردم بوده و امنیت اصناف، مدارس، حفاظت از مرزها، مبارزه با فساد، هماهنگی‌های اجتماعی و دیگر خدمات عالی از زحمات این عزیزان است.

در ادامه سید ابوالقاسم حیدری‌مقدم فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت به تنوع ماموریت‌های محوله به ناجا اشاره کرد و از تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی در رده‌های مختلف تقدیر کرد.

مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع احناف تایباد نیز اذعان داشت: نیروی انتظامی علاوه بر پاسداری از مرزها و ایجاد نظم و انضباط اجتماعی، حافظ نوامیس و ایجاد کننده عدالت اجتماعی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول