اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 44 قمر بنی‌هاشم:

بصیرت و ولایت‎مداری دو سلاح ملت برای شکست دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 44 قمر بنی‌هاشم گفت: بصیرت و ولایت‎مداری دو سلاح ملت مسلمان ایران برای شکست دشمنان در نبرد با اسلام و انقلاب اسلامی است.

بصیرت و ولایت‎مداری دو سلاح ملت برای شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‎محمد اکبری بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و رزمندگان این تیپ اظهار داشت: تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) در عرصه‎های مختلف کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سال‎های دفاع مقدس و پس از آن در مأموریت‎های محوله با فداکاری و ایثارگری فراوان مایه خیر و برکت و عزت ایران اسلامی شدند.

فرمانده تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جای جای جبهه‎های جنوب و غرب کشورمان شاهد فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری است که با تأسی از پرچمدار قیام عاشورا حضرت قمر بنی هاشم علیه‎السلام با رشادت در صحنه‎ها حضور فعال و چشمگیری داشته‎اند.

اکبری به توطئه جدید استکبار جهانی در راستای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی که در عرصه‎های مختلف مقابل دنیای استکبار ایستاده‎ به عشق پیامبر و قرآن عظیم همه مشکلات را تحمل کرده‎اند و با عنایت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله به پیروزی‎های بزرگ دست یافته‎اند.

وی ادامه داد: این مردم سلحشور و همه مسلمانان جهان با بصیرت و ولایت مداری در این مرحله دشمن را با شکست جدی مواجه خواهند کرد.

فرمانده تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مأموریت جدید تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) اشاره کرد و گفت: رزمندگان این یگان با اقتدار از نقطه صفر مرزی در مقابله با توطئه‎های مستکبران جهان ایستادگی می‎کنند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات مردم یاری یگان رزم سپاه این استان در منطقه شمال غرب کشور گفت: در راستای مدرسه سازی، جاده سازی و تکمیل مساجد و خانه عالم مبلغ 600 میلیون ریال توسط تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در آن منطقه هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول