اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه:

دشمنان تحمل برتری ایران در منطقه را ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه گفت: استکبار جهانی هیچ‌گاه تحمل ندارد که ایران در منطقه قدرت برتر باشد.

دشمنان تحمل برتری ایران در منطقه را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر سهراب گیلانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای گمنام روستای دشت‌برزگ اظهار داشت: ایران در شرایط کنونی گفتمانی جدید در جهان مطرح کرده است و آن هم عدالت برای همه است.

وی افزود: استکبار جهانی در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران تحمل نداشت موفقیت ایران را شاهد باشد از این رو از همان آغاز بنای کار خود را بر مقابله گذاشت و با طراحی توطئه‌ها و غائله‌های مختلفی چون  قضیه کردستان و گنبد، غائله خلق مسلمان و  کودتای قطب زاده تلاش کرد تا به این انقلاب نوپا خدشه‌ای وارد کند ولی در تمامی این توطئه‌ها شکست خورد.

این مقام مسئول تأکید کرد: دفاع مقدس، الگوی مقاومت یک ملت در برابر دنیای استکبار بود و کاملا به صورت مهندسی و علمی اداره شد.

گیلانی افزود: در دفاع مقدس برخلاف ادعای خیلی‌ها که دفاع مقدس را  احساسی بیان می‌کردند و رزمندگان را متهم به اینکه بدون بررسی‌های علمی به دشمن حمله می‌کردند تمام عملیات‌ها براساس اصول علمی و مهندسی انجام می‌شد.

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به عملیات‌های مختلفی که در طول دوران دفاع مقدس انجام شد، گفت: در تمام عملیات‌ها رعایت اصول نظامی و مهندسی از قبیل حرکت در شب، برسی وضعیت جوی و جزر و مد آب، جهت زمان حمله و زدن پل شناور بر روی رودخانه اروند نمونه‌هایی از رعایت این اصول علمی است.

گیلانی بیداری اسلامی کشورهای منطقه را دستاورد حماسه عظیم دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نظام سلطه و هم‌پیمانان جنایتکار آن به بن بست رسیده و همه ترفندهای آنان به شکست انجامیده است.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار بیداری و عظمت اسلامی و پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های علمی، فناوری و مبارزه با نظام سلطه خواند و اظهار داشت: به مدد الهی در این پرچمداری خویش درخشیده و روز به روز موفقیت‌های آن مضاعف می‌شود.

گیلانی با بیان اینکه دشمن هر کاری که انجام می‌دهد به یک فرصت برای بیداری اسلامی تبدیل می‌شود، افزود: با توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام نه تنها از عظمت اسلام کم نشد بلکه بار دیگر موج بیداری اسلامی هیمنه استکبار جهانی را شکست.

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه تأکید کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی به خاطر تمسک به ارزش‌های دفاع مقدس، افکار و اندیشه‌های ولایت و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان خودباوری را مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس خواند و گفت: دفاع مقدس عرصه تجلی ارزش‌های اسلامی در مردم بود، روحیه شهادت طلبی را زنده کرد و موجب الگو شدن جوانان و مردم مقاوم ایران برای سایر کشورها شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول