اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

سران کشورهای منطقه پلی برای رسیدن دشمنان اسلام به اهدافشان شده‌اند

خبرگزاری فارس: سران کشورهای منطقه پلی برای رسیدن دشمنان اسلام به اهدافشان شده‌اند.

سران کشورهای منطقه پلی برای رسیدن دشمنان اسلام به اهدافشان شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه 16 مهرماه روز جهانی کودک است، خواستار برنامه‌ریزی جهت تکریم کودکان و جهت‌دهی به پدر و مادران برای تربیت نسلی که بتواند اسلام را حفظ کنند، شد و اظهار کرد: پدر و مادر باید از همان ابتدا فرزندان خود را با پیامبر آشنا و محبت اهل بیت و خواندن قرآن را به فرزندان خود آموزش بدهند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن تحریم‌های شدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال نموده، تصریح کرد: مسئولان کشور و در رأس آنها مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیشنهاد داده‌اند و هیچ نگرانی از جهت تأمین مایحتاج عمومی جامعه وجود ندارد و تنها عده‌ای خودفروخته بازار ارز کشور را نابسامان کرده‌اند که لازم است مسئولان کشور با آنها برخورد جدی بکنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمنان اسلام با توطئه‌های خود سعی در رو در رو قراردادن کشورهای اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: سران کشورهای منطقه نباید به پلی برای رسیدن دشمنان اسلام به اهداف خود بشوند.

دهشیری در ادامه با بیان اینکه نمازجمعه به هیچ فرد و گروه خاصی وابسته نیست، افزود: همواره تلاش داشتیم از تریبون نماز جمعه در حد توان آنچه به صلاح مملکت و شهرستان است بیان کنیم و هیچ توهینی به فرد یا گروه خاصی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان اگر با هم باشند به موفقیت می‌رسیم، تاکید کرد: تنها با حفظ وحدت است که می‌توان شهرستان را به مراحل بالاتر رساند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول