اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر:

اصلی‌ترین رویکرد بسیج مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر گفت: اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

اصلی‌ترین رویکرد بسیج مقابله با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، کهزاد سروستانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر چمران اظهار کرد: نهاد بسیج با توانایی‌های بسیار در تمام زمینه‌ها منشأ خدمات گسترده در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب بوده است.

وی افزود: اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی مبارزه با تهدیدات دشمن در رابطه با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه بسیج جریانی انقلابی، مردمی و خدمتگزار است، ادامه داد: بسیج نهادی متشکل از همه آحاد جامعه است که با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌کند.

سروستانی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم قصد دارد پایه‌های ایمان و اعتقاد مردم را تضعیف کند و بسیجیان و متولیان فرهنگی باید با برگزاری برنامه‌های کیفی مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند.

وی امنیت، انسجام و وحدت ملی را مهم‌ترین مؤلفه قدرت نرم دانست و افزود: اگر وحدت ملی خدشه‌دار شود بازدارندگی نظامی تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: بسیج براساس ضرورت‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه‌ای که لازم باشد حضور می‌یابد.

سروستانی با بیان اینکه جنگ نرم موجب تغییر الگوی فرهنگی در شرایط حساس می‌شود، گفت: بسیجیان افسران جوان جنگ فرهنگی هستند و نقش بسیار مؤثری در شکست توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند.

وی تفکر بسیجی را به معنای تبعیت از ولی‌امر مسلمین، ولایت و رهبری نظام دانست و خاطر‌نشان کرد: بسیج با اشاره رهبری و تبعیت از آن در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارد و به وظیفه خود عمل می‌کند.

این مسئول با تأکید بر ضرورت افزایش بصیرت و تعمیق معنویت توسط نیروهای بسیجی گفت:‌ هدف دشمن و استکبار جهانی نابود کردن نظام ولایی است و بسیجیان با عمق بخشی داخلی، بصیرت و ولایت‌مداری یک لحظه و یک گام از اعتقادات و راهبردهای خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: وظیفه بسیجیان این است که با بصیرت، شناخت و موقعیت جایگاه ولایت، توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کنند.

در پایان این مراسم ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر چمران در منطقه کوی عمار این شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول