اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره:

ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان ایستادگی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان ایستادگی می‌کند.

ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان ایستادگی می‌کند

موسی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حمله وحشیانه و گسترده رژیم بعثی حادثه بزرگ را در روز شمار تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند که سرانجام سبب خلق حماسه‌ای جاودان و حیرت‌انگیز در تاریخ سرزمین ایران شد.

وی افزود: دفاع هشت ساله از نظر امام خمینی(ره) برای ملت ایران یک امتحان و آزمایش الهی قلمداد و مقاومت و دفاع ده‌ها برابر شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره تصریح کرد: دشمن نیز با روبرو شدن چنین رویکردی اهداف از قبیل تعیین شده خود را فراموش کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هجوم گر نبوده و نخواهد بود، گفت: ملت شریف ایران کراهت دارد که جنگی بپا کند ولی حزب بعثی با اغفال و تحریک استکبار جهانی آمریکا و طرفدارانش به روی کشور اسلامی آتش گشود و دشمنان دین را شاد کرد.

رضایی با بیان تا شرایط در داخل کشور مورد تهاجم مساعد نباشد، کشور مهاجم به آسانی اقدام به حمله نمی‌کند، عنوان داشت: خیانت بنی صدر در اوایل جنگ و حالت انفعالی در مقابل هجوم دشمن و عدم تحرک جدی برای بیرون راندن دشمن و همچنین عدم بکارگیری نیروی عظیم مردمی در رزم از جمله خیانت‌های خائنان بود.

وی افزود: پس از عزل بنی صدر مشکل برطرف و انسجام خاص حول محور وحدت کلمه پدید آمد و معنویات و حالات عرفانی و روحانی در جبهه‌ها با تابش نور الهی افزون شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره اضافه کرد: با این مهم زیبایی‌های جنگ هشت ساله در همه افکار، اذهان، قلوب و دیده‌ها نقش بست و شهدا با نثار خون، اسرا با مقاومت و پایداری، جانبازان با صبر و استقامت، ایثارگران با اطاعت از ولایت و خانواده‌های ایشان با عشق‌ورزی به خدا و ولی فقیه زمان، جنگ مبدل به دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر زورگویی دشمنان ایستادگی کرد و امروز شاهد پیشرفت‌های علمی در کشور هستیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول