اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

آموزش مقاوم‌سازی در پیشگیری از صدمات بحران مؤثر است‌

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار شهرستان انار گفت: آموزش ‌در مورد نحوه مقاوم‌سازی و اهمیت آن‌ از ‌روش‌های‌‌ نتیجه‌بخش برای پیشگیری از صدمات بحران‌ها است.

آموزش مقاوم‌سازی در پیشگیری از صدمات بحران مؤثر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، همزمان با هفته کاهش از آسیب‌ها و بلایای طبیعی، فرماندار انار ‌از هلال‌احمر و واحد‌های زیر مجموعه آن و درصد آمادگی خدمت‌رسانی این نهاد بازدید کرد.

‌مجید اعتمادی در این بازدید با قدردانی از تلاش کارکنان هلال‌احمر و کسب رتبه اول استانی این شعبه در ‌سال ‌‌90 به اهمیت مدیریت بحران اشاره کرد و اظهار داشت:‌ با شناخت ‌بحران بهتر می‌توانیم در این زمینه مدیریت و مقابله کرد.

وی افزود: وظیفه ما در مدیریت بحران اتخاذ تصمیمات موثر بر اساس اطلاعات صحیح در راستای کنترل و کاهش میزان خسارات ناشی از سیل‌، زلزله‌، آتش‌سوزی ‌و ... است.

اعتمادی ابراز داشت: آموزش مردم در مورد نحوه مقاوم‌سازی و اهمیت آن، بهره‌‌برداری صحیح از اجزای غیر سازه‌ای در اماکن، اهمیت بیمه حوادث در جبران خسارات و آموزش‌های امدادی ‌روش‌هایی‌ نتیجه‌بخش برای پیشگیری از صدمات بحران‌ها است.

بهشتی مسئول‌ هلال‌احمر شهرستان انار نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های شهرستان ‌و خواسته‌های هلال‌احمر اظهار داشت: کسب رتبه اول استان در پنج سال متوالی در اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی، پرداخت کمک هزینه درمان به مددجویان، راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای شبانه‌روزی در ساختمان اداری جمعیت، راه اندازی تلفن ندای امداد 147 از جمله این فعالیت‌های است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی باشگاه امدادگران و جذب 133 نفر امدادگر در رشته‌های تخصصی‌ با تجهیزات انفرادی و سازماندهی و آموزش آنها، امکان‌سنجی و تهیه نقشه عملیاتی و منطقه‌بندی شهر به سه منطقه عملیاتی، تشکیل تیم امداد روستایی در دهستان لطف‌آباد، برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان انار از دیگر فعالیت‌های هلال‌احمر انار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول