اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام تسلیت استاندار اصفهان به مناسبت درگذشت استاد کسایی

استاد کسایی با نوای نی متبحرانه‌اش خاطره‌آفرین شد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: استاد کسایی با نوای نی متبحرانه‌اش در ذهن همه ایرانیان صاحب هنر و هنر دوست خاطره‌آفرین شد.

استاد کسایی با نوای نی متبحرانه‌اش خاطره‌آفرین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استاندار اصفهان نیز در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت نوازنده پیشکسوت نی ایران در پیامی به دفتر خبرگزاری فارس آورده است: استاد کسایی در طول زندگی پر برکتش استادی دل‌سوز و مردی متبحر در زمینه موسیقی سنتی ایران بود که با نوای نی متبحرانه‌اش که سرچشمه‌ای از اعماق وجودش بود خاطره‌های فراوانی آفرید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: هنرمندان همواره در طول تاریخ آیینه مهر پروردگار و همه مهرپرور بوده‌اند، هنرمندانی که با نوای الهیشان با سوز وجودشان دل‌ها را متوجه رحمت‌ بیکران خداوند مهربان می‌کنند.

در ادامه این پیام آورده شده است: نوای نت‌های مسیحایی همواره بیانگر تاریخ کهن ایران اسلامی بوده است و هنرمندان عرصه موسیقی همواره نسل به نسل و سینه به سینه این هنر جاودانه را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

در بخش پایانی از این پیام تصریح شده است: اینجانب ضایعه دردناک درگذشت این هنرمند پیشکسوت را خدمت خانواده گران‌قدرش، مردم شریف ایران و جامعه هنری تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای ایشان علوّ درجات را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول