اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه آذربایجان‌شرقی:

گرد و غبار در آذربایجان‌شرقی از مرز بحران گذشت/ ستاد بحران تشکیل جلسه می‌دهد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات لازم برای تشکیل جلسه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی با حضور مسئولان مربوطه صورت گرفته است.

گرد و غبار در آذربایجان‌شرقی از مرز بحران گذشت/ ستاد بحران تشکیل جلسه می‌دهد

خلیل ساعی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هم‌اکنون اقدامات لازم برای تشکیل جلسه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی با حضور مسئولان مربوطه از جمله هواشناسی و محیط زیست صورت گرفته است.

وی که دقایقی قبل از تشکیل این جلسه با خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز سخن می‌گفت، اولویت کاری این جلسه را تبادل‌نظر و ارزیابی آمار و اطلاعات لازم برای تعطیلی ادارات، کارخانجات و مدارس عنوان کرد و گفت: در این جلسه برای تعطیلی ادارات، کارخانجات و مراکز آموزشی تصمیم‌گیری می‌شود.

ساعی با اشاره به فصل امتحانات گفت: در صورت تعطیلی مدارس تداخل در برنامه‌های امتحانی و سردرگمی در بخش آموزش و پرورش به‌وجود خواهد آمد، به همین علت تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان صرفاً برای دادن امتحان به مدارس مراجعه کرده و از حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

وی زمان قطعی مشخص شدن اقدامات پیش‌بینی شده برای جلوگیری از کاهش خسارات وارده به همشهریان را بعد از جلسه ستاد بحران و ساعت پنج بعداز ظهر اعلام کرد و گفت: نتایج این جلسه از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول