اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

130 میلیارد تومان به ستاد بحران اختصاص یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: 130 میلیارد تومان به ستاد بحران اختصاص یافته است که به دستگاه‌های مختلف پرداخت شده است.

130 میلیارد تومان به ستاد بحران اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد نجفی پیش‌از‌ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: میانگین رخداد حوادث طبیعی در جهان 40 حادثه است که از این تعداد 37 حادثه آن در کشور ایران اتفاق می‌افتد‌.

نجفی با بیان اینکه کرمانشاه در کمربند زلزله و گسل قرار دارد، تصریح کرد: پرخطرترین گسل‌ها ایجاد زلزله در منطقه دینور و کم‌‌خطرترین آنها در منطقه سومار است.

وی افزود: کرمانشاه به‌خاطر وجود گسل در قره‌سو‌، چاه‌های نفت‌، رانش‌های زمین‌، آتش‌سوزی جنگل و وجود مناطق صعب‌العبور در هنگام بروز حوادث طبیعی نیاز به افراد متبحر در شرایط بحران دارد.

نجفی هدف از برپایی این نشست را استفاده از نیروهای متخصص رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کنار نیروهای امدادی هلال‌احمر استان و استفاده از توان و قدرت کاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در نظر داریم از هیئت‌های مختلف کارساز و کار‌گشای دیگر چون پاراگلایدرها و ... در زمان امدادرسانی در کنار نیروهای امدادی هلال‌احمر استفاده کنیم.

وی با اشاره به امکانات مختلفی که در اختیار هلال‌احمر استان است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متبحر و ریسک‌پذیر در زمان بحران مهم‌ترین عامل در آن شرایط حساس است که ما از حضور این نیروها استقبال می‌کنیم‌.

نجفی یادآور کرد: 130 میلیارد تومان به ستاد بحران اختصاص یافته است که به دستگاه‌های مختلف پرداخت شده است.

وی افزود: تمام امکانات و شرایط برای سازماندهی‌، آموزش و همکاری این نیروهای متخصص در کنار نیروهای هلال‌احمر فراهم است تا کرمانشاه به‌عنوان یک قطب در منطقه شناخته شود.

در ادامه این نشست عبدالله مرادی دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان با ابراز خرسندی از شرایط به‌وجود آمده در راستای همکاری نیروهای اتومبیلران و موتورسوار در کنار هلال‌احمر اظهار کرد: نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در شرایط بحران در کنار هلال‌احمر استان باشیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول