اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‌الاختیار مدیریت بحران خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به ستاد بحران فردوس

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار مدیریت بحران خراسان جنوبی از اختصاص 4 میلیارد و 280 میلیون تومان به ستاد مدیریت بحران شهرستان فردوس خبر داد.

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان به ستاد بحران فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید ابوالحسن میرجلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فردوس اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی لازم همواره در برابر بلایا و حوادث آمادگی کامل داشته باشیم.

وی گفت: در سال جاری مبلغ 4 میلیارد و 280 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 12 به ستاد مدیریت بحران شهرستان فردوس اختصاص یافت که از این مبلغ یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان به تکمیل باند امداد و نجات و 60 میلیون تومان نیز به بازسازی راه‌های روستایی اختصاص می‌یابد.

نماینده تام‌الاختیار مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت وجود باند امداد و نجات در شهرستان فردوس افزود: با اختصاص اعتبار لازم به این پروژه، عملیات اجرای آسفالت باند باید تا نیمه مهرماه جاری آغاز شود.

*برگزاری مانور ساعت صفر

میرجلیلی با اشاره به نام‌گذاری 20 مهرماه به عنوان روز مقابله با بلایای طبیعی گفت: در هفته کاهش بلایای طبیعی، مانور ساعت صفر با حضور نماینده ستاد مدیریت بحران کشور در یکی از شهرهای استان که هنوز مشخص نیست، برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مانور ساعت صفر سال گذشته در شهرستان قاین اشاره کرد و افزود: این مانور در 10 کیلومتری جاده قاین، گناباد برگزار شد و نهادهایی همچون هلال‌احمر و کلانتری در زمان طلایی مشخص شده در محل مورد نظر حضور یافتند.

نماینده تام‌الاختیار مدیریت بحران استان از برگزاری دوره 44 ساعته مدیریت بحران خبر داد و تصریح کرد: این دوره طی دو روز در 14 ساعت حضوری و کارگاهی و 30 ساعت غیر حضوری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان از سوی دفتر آموزش و پژوهش استانداری گواهینامه داده می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول