اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ستاد مدیریت بحران آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید مدیران ستاد مدیریت بحران آموزش به نیروها را سرلوحه کار خود قرار داده تا در برابر وقوع حوادث بتوانند مجروحان و آسیب‌دیدگان را در اسرع وقت نجات دهند.

ستاد مدیریت بحران آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین و جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به ضرورت و اهمیت آمادگی همیشگی در برابر حوادث طبیعی اظهار کرد: باید در همه حال مدیران ستاد بحران آمادگی داشته باشند تا بتوانند در برابر وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل از تلفات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به بلایای پیش آمده در کشور بیان کرد: این حوادث طبیعی که گاهی در کشور ما رخ می‌‌دهد، ناشی از گناه و معصیت است که باید این دل‌ها را بیشتر نزدیک کرد و با یکدیگر با عطوفت و مهربانی رفتار کنیم.

امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: باید مدیران در عرصه‌های مختلف در راستای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کرده و گام‌های مؤثری بردارند.

باریک‌بین اصل آموزش کاهش بلایای طبیعی را مهم دانست و افزود: باید مدیران این ستاد آموزش به نیروها را سرلوحه کار خود قرار داده تا در برابر وقوع حوادث بتوانند مجروحان و آسیب‌دیدگان را در اسرع وقت نجات دهند.

این مسئول با قدردانی از زحمات مدیران ستاد بحران در این استان اضافه کرد: ستاد بحران استان قزوین با همدلی خوب مدیران دستگاه‌ها توانسته‌ در برابر بلایای طبیعی و حادثه‌ها به خوبی مدیریت کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خدمت به مردم را با اهمیت دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم در نزد خداوند اجر فراوانی خواهد داشت و شما مدیران این ستاد نیز قطعا کارها و اعمالتان نزد خداوند محفوظ است.

باریک‌بین با بیان اینکه این استان پیشرو در تمام بلایای طبیعی در کشور است، خاطرنشان کرد: استان قزوین در زمینه کمک‌رسانی در حوادث و بلایای طبیعی بسیار مطلوب عمل کرده که نمونه اخیر آن در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌‌زده آذربایجان شرقی است.

در ابتدای این دیدار نیز علی‌محمد آهنی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از برنامه‌های این ستاد در هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد و گفت: با یاری خداوند و همکاری تمام مدیران استان قزوین این ستاد توانسته در برابر تمام حوادث به خوبی نقش خود را اجرا کند.

وی ادامه داد: به لطف مجموعه مدیران و هلال‌احمر، بسیج، اورژانس و تمامی ارگان‌ها همکاری مطلوبی با ستاد بحران استان قزوین داشته‌اند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول