اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد

تشکیل ستاد بحران در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرماندار آستانه‌اشرفیه از تشکیل جلسه ستاد بحران این شهرستان به منطور رسیدگی به وضعیت آبگرفتگی نقاط شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

تشکیل ستاد بحران در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه علی باباخانی ظهر امروز در نشست ستاد بحران این شهرستان با اشاره به وضعیت آبگرفتگی نقاط شهری و روستایی، اظهار کرد: بارندگی بامداد امروز موجب آبگرفتگی در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه به ویژه نقاط روستایی شده است.

وی با بیان اینکه حجم آبگرفتگی در نقاط روستایی و شهری آستانه‌اشرفیه بسیار زیاد است، افزود: برای برطرف کردن مشکل آبگرفتگی و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ستاد بحران جلسه خود را تشکیل داد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به حضور نیروهای امدادی و شهرداری این شهر در مناطق آب گرفته، ابراز کرد: نیروهای شهرداری برای خارج کردن آب منازل از پمپ‌های آب استفاده کرده و در حال انجام این اقدام هستند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خروج آب از منازل ساکنان مناطقی که دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند همچنان ادامه دارد.

باباخانی درباره خسارت ناشی از آبگرفتگی در آستانه‌اشرفیه بیان کرد: مسئولان مربوطه در حال بررسی میزان خسارت ناشی از بارندگی در این شهرستان هستند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول