اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

تشکیل ستاد بحران جمعیت هلال احمر زنجان در هریس

خبرگزاری فارس: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از تشکیل ستاد بحران جمعیت هلال احمر زنجان در مناطق زلزله‌زده هریس در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تشکیل ستاد بحران جمعیت هلال احمر زنجان در هریس

جواد خرم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله شش ریشتری در استان

آذربایجان‌شرقی ستاد بحران جمعیت هلال احمر مدیریت منطقه زلزله‌زده هریس در شمال‌شرقی آذربایجان‌شرقی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این منطقه شامل 97 روستا و چهار شهر است، افزود: مسئولیت این منطقه به جمعیت هلال احمر استان زنجان واگذار شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور علی طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در این منطقه خاطرنشان کرد: معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به همراه 50 نفر امدادگر و 15 نفر پرسنل امدادی در این منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه کمک‌دار و سه دستگاه نیسان در این عملیات به کارگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: یک دستگاه تریلی و سه دستگاه کامیون نیز به منطقه آسیب دیده ارسال شده است.

خرم ادامه داد‌: همچنین تعداد 500 دستگاه چادر 5 هزار تخته پتو و 100عدد کیسه حمل جسد و 10 هزار قالب صابون و 8 هزار بسته جیره غذایی برای آسیب دیدگان ارسال شده است‌.

وی افزود: در پی این حادثه ارتباط مستقیمی با منطقه آسیب دیده و تهران با ویدئو کنفرانس برقرار است تا برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد‌.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 50 نفر از امدادگران و 10 نفر از پرسنل امدادی در جمعیت هلال احمر استان زنجان درحالت آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول