اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور شناسایی عوامل بحران‌زا

جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرری برگزار شد

خبرگزاری فارس: به‌منظور شناسایی عوامل بحران‌زا در سطح محلات ناحیه یک شهرری جلسه ستاد مدیریت بحران در این ناحیه برگزار شد.

جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش به‌منظور شناسایی عوامل بحران‌زا در سطح محلات ناحیه یک شهرری جلسه ستاد مدیریت بحران در این ناحیه برگزار شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 اظهار داشت: در راستای سازماندهی مطلوب محلات در مواقع بحرانی جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران در ساختمان ناحیه یک شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را بررسی میزان توانمندی دستگاه‌های تخصصی عضو ستاد بحران در ارتباط با شناسایی عوامل بحران‌زا در سطح ناحیه یک و رفع آنها عنوان کرد و افزود: در همین راستا با هماهنگی سازمان آتش نشانی و شهرداری از انبارهای موجود درسطح ناحیه یک بازدید می‌شود و نسبت به صدور اخطاریه برای رعایت موارد ایمنی برای انبارداران و پیگیری و رفع آن اقدام می‌شود.

کریمی ضمن تاکید بر بررسی و رفع موارد خطرزا در سطح ناحیه یک بیان داشت: پیگیری در ارتباط با رفع مشکل رفیوژ میانی مجتمع ولی‌عصر (عج) و کابل برق پایگاه پشتیبانی شهدای چشمه علی در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، در پایان این جلسه مقرر شد این جلسات هر سه ماه یک‌بار برای پیگیری اقدامات و ارائه موضوعات جدید برگزار شود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول