اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

تعریف 290 پروژه از محل اعتبارات ستاد بحران زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان از تعریف 290 پروژه از محل اعتبارات ستاد بحران استان زنجان خبر داد.

تعریف 290 پروژه از محل اعتبارات ستاد بحران زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و براساس مصوبات هیئت وزیران در سال جاری 700 میلیارد ریال اعتبار به استان زنجان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مورد نظر استان زنجان که امکان تامین اعتبار از محل 700 میلیارد ریال باشد کاملا احصا شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 290 پروژه برای 28 دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده است که مجموع این پروژه‌ها مورد بررسی و تصویب اولیه قرار گرفته است و برای تصویب نهایی به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اضافه کرد: در ابلاغ بودجه 700 میلیون ریالی سه محور اساسی پیشگیری‌های مربوط به بحران‌ها، امداد و نجات در حین بحران و بازسازی پس از بروز بحران مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغ چنین بودجه‌ای در حوزه بحران در استان زنجان سابقه‌ای نداشته است، ادامه داد: با توجه به گستردگی نیازها در استان این بودجه همه نیازها را برطرف نمی‌کند.

کریمی یادآور شد: در سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان 260 میلیارد ریال در حوزه بحران به استان زنجان اختصاص یافته بود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از 700 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی به بخش بحران 653 هزار و 787 میلیون ریال توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از 46 هزار میلیون ریال از این اعتبار هنوز توزیع نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه از مبلغ توزیع نشده اعتبار 700 میلیارد ریالی بیش از 29 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای و 16 هزار و 563 میلیون ریال اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای است، ادامه داد: این اعتبارات برای حوادث و مواد خاص پیش‌بینی نشده بحرانی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول