اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال:

تشکیل ستاد بحران نتایج مس را تغییر داد/ مسئولان مس حواشی را مهار کردند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: هر چند تشکیل ستاد بحران شایسته نام مس نبود، اما باز هم با شکل گرفتن این ستاد روند نتایج این تیم در ادامه مسابقات تغییر کرد.

تشکیل ستاد بحران نتایج مس را تغییر داد/ مسئولان مس حواشی را مهار کردند

اکبر زبردست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تیم فوتبال صنعت مس کرمان و نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت مس در این فصل از مسابقات روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه کرد و در نهایت با عزم عمومی که در این باشگاه ایجاد شد، تیم در هفته‌ها و روزهای پایانی لیگ موفق به کسب نتایج خوبی شد.

وی به جایگاه مس در انتهای جدول در هفته‌های نخستین لیگ اشاره کرد و ادامه داد: برخلاف اظهارات بعضی کارشناسان فوتبال، مسئولان باشگاه صنعت مس در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه به خوبی توانستند از عهده مهار حواشی برآمده و تیم را از بحران خارج کنند.

زبردست تصریح کرد: روی کاغذ و در ظاهر قضیه شما وقتی تیمی را در مکان 17 جدول تحویل گرفته و در پایان فصل همان تیم را در مکان نهم جدول تحویل می‌دهید، نشان از موفقیت و دستیابی شما به برنامه‌ها و خواسته‌هایی است که برای خروج تیم از بحران به دنبال آن بوده‌اید.

این مربی فوتبال به تشکیل ستاد بحران در باشگاه صنعت مس اشاره کرد و افزود: هر چند تشکیل این ستاد شایسته نام‌ مس نبود، اما باز هم با شکل گرفتن همین ستاد روند نتایج این تیم در ادامه مسابقات تغییر کرد و تیم از مجموع 15 امتیاز موفق به کسب 11 امتیاز شد.

زبردست با اشاره به مدیریت سید نصرالله گنجعلیخانی افزود: وی سال‌های طولانی را در فوتبال استان کرمان بوده است و اگر مدیریت و تجربیات وی در کنار تیم و باشگاه مس نبود، احتمال وقوع هر رخدادی برای این تیم وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم گنجعلیخانی کارنامه روشن و موفقی در فوتبال داشته و یکی از عوامل موفقیت مس در روزهای پایانی لیگ بوده است.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول