اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

مردم نیازمند آموزش‌های ستاد مدیریت بحران هستند

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مردم نیازمند آموزش‌های ستاد مدیریت بحران هستند تا در هنگام حوادث کم‌ترین خسارات در جامعه برجای بماند.

مردم نیازمند آموزش‌های ستاد مدیریت بحران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان بویین زهرا با حضور محمد آهنی مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری قزوین، احد احمدی فرماندار شهرستان بویین زهرا و تعدادی از مسئولان ادارات تابع این شهرستان عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

احد احمدی در این جلسه اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌ها و جلسات متعدد برای رسیدگی به بافت‌های شهری در شهرستان بویین زهرا از جمله برنامه‌های ضروری است که باید مورد توجه ستاد‌ حوادث غیرمترقبه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بر لزوم ارایه آموزش‌های همگانی به شهروندان در سطوح مختلف و به ویژه دانش‌آموزان در راستای مقابله با بلایای طبیعی تأکید کرد و افزود: این مهم وظیفه‌ای است که در شرایط حاضر بر عهده نهاد‌های اطلاع‌رسان فرهنگی قرار دارد.

احمدی با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در آموزش و آگاه‌سازی آحاد شهروندان نسبت به زلزله و بلایای طبیعی دیگر بیان کرد: برپایی هرچه غنی‌تر و باکیفیت‌تر دوره‌های آموزشی هلال احمر لازم است که در اولویت برنامه‌های این جمعیت در شهرستان بویین زهرا قرار داشته باشد.

وی با اشاره به پشتیبانی مجموعه فرمانداری شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح‌های فرهنگی  و آموزشی در این حوزه ابراز کرد: امیدواریم که دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش و جدیت در بخش آشنا کردن جوانان با روش‌های مقابله با بلایای طبیعی می‌تواند در کاهش خسارات جانی و مالی به هنگام حوادث مؤثر باشد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد نسبت به نوسازی و تخصیص اعتبار ویژه برای پایگاه هلال احمر روستای هجیب شهرستان بویین زهرا اقدام شود.

همچنین ساخت یک پایگاه دیگر هلال احمر ویژه امداد و نجات جاده‌ای با توافقات صورت گرفته در دستور این جلسه قرار گرفت و نیز بررسی مشکلات و موانع نوسازی طرح‌های عمرانی از دیگر مصوبات جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان بویین زهرا بود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول