اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اولتیماتوم معاون فرماندار فردوس:

برگزاری مانورهای مختلف برای آماده‌‌سازی اعضای ستاد بحران ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس گفت: برگزاری مانورهای مختلف برای آماده‌سازی اعضای ستاد بحران ضروری است.

برگزاری مانورهای مختلف برای آماده‌‌سازی اعضای ستاد بحران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فردوس اظهار کرد: همه ما در شرایط عادی آماده مقابله با حادثه هستیم ولی آمادگی ما در زمان وقوع حادثه بسیار مهم است.

وی با اشاره به بروز خشکسالی‌های متوالی در سطح شهرستان فردوس افزود: علاوه بر خشکسالی‌های موجود، در سال گذشته شاهد بروز سیل و طوفان در شهرستان فردوس نیز بودیم که هلال‌‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی در مقابله با این حوادث خوش درخشید.

معاون فرماندار فردوس با تاکید بر اینکه امکان وقوع حادثه همواره وجود دارد، تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان باید در دسترس و تلفن همراه آنان نیز همیشه روشن و پاسخگو باشند.

 

*برگزاری دو مانور موفق در فردوس

جوان به برگزاری دو مانور موفق طی سال گذشته در شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: مانور مبارزه با خشکسالی، برش درختان آفت‌زده و مقابله با کرم خراط در منطقه گستج و مانور حوادث جاده‌ای در کیلومتر 30 محور فردوس، بشرویه انجام و زمان حضور ادارات مختلف شهرستان در محل مورد نظر مشخص شد.

وی برگزاری مانورهای مختلف را سبب افزایش سرعت عمل و آمادگی ادارات شهرستان در برابر حوادث و بلایای طبیعی دانست و افزود: در سال جاری نیز دو مانور مختلف در سطح شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد آسفالت باند امداد و نجات شهرستان فردوس تا نیمه مهرماه آغاز و اعتبار مورد نیاز به این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول