اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایرج کهندل‌:

ستاد بحران، هواداران را با مس آشتی داد/ قاسم‌پور و تیم از رفتن دهنوی ضربه می‌خورند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال استان کرمان گفت: یکی از بزرگترین اقدامات "ستاد بحران" در انتهای لیگ یازدهم آشتی دادن هواداران‌ و مردم فوتبال‌دوست با ورزشگاه و بازی‌های تیم صنعت مس بود.

ستاد بحران، هواداران را با مس آشتی داد/ قاسم‌پور و تیم از رفتن دهنوی ضربه می‌خورند

ایرج کهندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از بزرگترین اقدامات "ستاد بحران" در انتهای لیگ یازدهم آشتی دادن هواداران  و مردم فوتبال‌دوست با ورزشگاه و بازی‌های تیم صنعت مس بود. وی افزود: در واقع  حضور پر‌شور هواداران موجب شد تا بازیکنان مس و مسئولان باشگاه روحیه خوبی برای ادامه مسابقات و کسب نتایج مطلوب به دست آورند‌.

کهندل تصریح کرد: تیم‌های بدون تماشاگر و هواداران همیشه یک گمشده در درون خود احساس می‌کنند، حضور تماشاگر در ورزشگاه و حمایت از تیم مورد علاقه‌اش یعنی موفقیت 40 درصدی برای کسب نتیجه، ‌سپاهان اگر استقلال را در بازی شب گذشته شکست داد یکی از عواملش حضور پرشور هوادارانش بود.

‌سرپرست اسبق تیم فوتبال صنعت مس کرمان با اشاره به شرایط مس در زمان حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آن زمان هم مس با بحران روبه‌رو شد، تیم 16 جدول بود، اما در نهایت لوکا همان تیم را به پله نهم جدول رساند و مس در لیگ باقی ماند.

وی خاطر نشان کرد: مس در ابتدای لیگ یازدهم نتایج خوبی کسب نکرد و در ادامه بدشانسی‌های دیگری به سراغ تیم آمد و در نهایت برخی کش و قوس‌های مدیریتی و تغییرات در کنار تیم موجب شد تا شرایط برای تیم دگرگون شود.

کهندل بیان داشت: مس در این فصل سه بازیکن ملی پوش در تیم ملی داشت و این به معنی در اختیار داشتن تیم خوب و با صلابت برای شما و کادر فنی است، حتی مهرداد پولادی نیز از کرمان به تیم ملی رسید، اما همانگونه که گفتم برخی بدشانسی‌ها مانع موفقیت مس در ادامه راه شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته توسط مسئولان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، سعد‌محمدی و داوری ادامه داد: در شرایط احساس خطر مسئولان در کنار هواداران مس از هیچ‌گونه تلاش و حمایتی برای خارج ساختن تیم از بحران دریغ نکردند.

کهندل حمایت‌های مالی صورت گرفته را یکی از بزرگترین خدمات مسئولان باشگاه عنوان کرد و افزود: در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها هنوز نتوانسته‌اند بیش از نیمی از مبالغ قرار‌دادهای بازیکنان خود را بپردازند، باشگاه مس حدود 70 درصد مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده است.

وی به حضور مربیانی مانند بلاژویچ و قاسم‌پور بر روی نیمکت مس اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً استفاده از این مربیان در شرایط خود به روند رو به رشد تیم کمک کرد.

کهندل به اختلافات سرمربی تیم و قاسم دهنوی اشاره کرد و افزود: به نظر من قاسم‌پور و تیم از رفتن دهنوی ضربه می‌خورند، این بازیکن در چند سال اخیر در پستی که بازی کرده جا افتاده و اکنون موعد استفاده از این بازیکن است.

وی ادامه داد: بازیکن ممکن است ‌در یک لحظه به دلایل مختلف علمی که به اثبات رسیده است، رفتار خوبی از خود نشان ندهد، نمی‌توان این اشتباه را عمدی و از روی عمد عنوان کرد، باید در برخی شرایط به بازیکن حق داد.

کهندل با بیان اینکه قاسم‌پور "‌پدر" تیم است و یک پدر حق دارد، فرزندش را تنبیه کند، گفت: از قاسم‌پور می‌خواهم تا دهنوی را تنبیه کند، اما او را از تیم اخراج نکند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان خدمات و زحمات همه مسئولان و مدیران شرکت مس از بدو تشکیل باشگاه صنعت مس تا به حال باشیم، اظهار داشت: اشخاص در هر پست و مقامی که حضور دارند، روزی جای خود را به دیگری می‌دهند و می‌روند.

کهندل خاطر نشان کرد: اما آنچه مهم است، دوستی، اتحاد و صمیمت‌ها برای موفقیت ورزش کرمان است، ما باید آنچه را که به صلاح فوتبال استان است، انجام دهیم نه آنکه مانند فردی که در فلان پست و مقام حضور دارد و ما تحمل دیدن او را نداریم با کارشکنی و بی‌اخلاقی‌ها فضای ورزشی را مسموم و آلوده سازیم.

وی عنوان کرد: به عنوان یک پیشکسوت دست تمام‌ خدمتگزاران ورزش استان به ویژه فوتبال را می‌فشارم و از همه صنایع  و دستگاه‌های استان که از توان و ظرفیت مالی بالایی بهره‌مند هستند، تقاضا دارم تا در کنار شرکت مس حضور پیدا کرده و از ورزش و فوتبال استان حمایت کنند، زیرا این حمایت‌ها در نهایت موجب سلامت و رونق فضای اجتماعی و استفاده از نیروی انسانی سالم در استان می‌شود.

‌انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول