اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

با آماده‎باش ستاد بحران گلستان امنیت ‎خاطر مردم فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری گلستان گفت: در کنار آماده‎باش ستاد بحران گلستان تلاش شد تا با پشتوانه مدیران دستگاه‎های اجرایی امنیت‎ خاطر مردم حادثه دیده از سیلاب اخیر فراهم شود.

با آماده‎باش ستاد بحران گلستان امنیت ‎خاطر مردم فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی بعد از ظهر امروز در دومین مصاحبه مطبوعاتی در خصوص سیلاب‎های اخیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گلستان از استان‎هایی است که تقریبا هر هفته یک حادثه طبیعی را تجربه می‎کند هر چند مدیریت در این زمینه سخت است اما با تلاش و همدلی مجموعه ستاد بحران توانستیم به خوبی وظایف خویش را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تمام شهرداری‎های استان بر اساس نیازمندی‎های اعلام شده از سوی مدیریت بحران در آماده‎باش کامل بودند و از مینودشت تا نوکنده توانستیم سیلابی که در حوزه شهری روانه شده کمترین آسیب را در بخش تاسیسات شهری و مردم منطقه داشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان نیز در این مراسم گفت شناسایی نقاط آسیب‎پذیر بر اساس کارهایی که در قالب ستاد بحران مورد توجه قرار گرفت از وظایفی بود که از سوی این سازمان پیگیری شد.

سیدمحمد سیدمحمدی اذعان کرد: اولویت اراضی، هدایت و کمک به کشاورزان برای بهبود وضعیت کشاورزی از اقداماتی بود که با وجود خسارت قابل توجه به این بخش سعی شد با امکانات شرکت مهندسی آب و خاک و تامین سوخت موتور پمپ‎ها به بهبود وضعیت کشاورزی کمک کنیم.

وی بیان داشت: برآورد خسارت در بخش‎های زراعی، باغی، دامی، جاده‎های بین مزارع، ساختمان‎ها و تاسیسات از دیگر کارهایی بود که توسط جهاد کشاورزی انجام شد.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تسهیلاتی که به کشاورزان خسارت دیده پرداخت می‎شود بتوانیم قدم‎های خوبی برای بهبود عملکرد آتی داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول