اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور:

اکیپ‌های ستاد مدیریت بحران بر روند خدمات‌رسانی نظارت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: اکیپ‌ها و اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران با حضور مداوم در منطقه بر روند خدمات‌رسانی نظارت داشتند.

اکیپ‌های ستاد مدیریت بحران بر روند خدمات‌رسانی نظارت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حسن قدمی ظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر با اشاره به حجم بالای خسارت در مناطق روستایی آسیب‌دیده از زلزله اظهار کرد: به دلیل بافت منطقه کار آواربرداری با شدت تمام انجام شده و روند ساخت و ساز با سرعت ادامه دارد.

وی گفت: اکیپ‌های این ستاد با مسئولیت معاون سه وزیر در قالب سه اکیپ به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و از نزدیک مسائل، مشکلات و نیازهای منطقه را ارزیابی می‌کنند.

قدمی هدف از برگزاری این جلسه در اهر را حضور اعضا در منطقه و استفاده از نقطه‌نظرات اعضای ستاد استان‌ها و دست‌اندرکاران امر ساخت و ساز همچنین بررسی مسائل و مشکلات این مناطق اعلام کرد.

وی گفت: در این جلسه نظرات اعضا و دستگاه‌های اجرایی درگیر در امر زلزله و ایراد و اشکال آنها در شورای عالی مطرح شده و مورد بحث و بررسی جدی قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این جلسه یک نگاه نقادانه به عملکرد دستگاه‌ها خواهیم داشت تا با بررسی دقیق و دریافت نظرات و پیشنهادات همچنین تهیه گزارش جامع از منطقه در برطرف کردن کاستی‌ها و تقویت امکانات تلاش کنیم. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول